n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: אלפי מסכות חולקו לתושבים

לוד: אלפי מסכות חולקו לתושבים

מתגברים את השמירה וההנחיות: מעל 12 אלף מסיכות חולקו לתושבים בלוד בשכונות היהודיות והערביות בלוד. ראש העיר: "בואו נעשה כולנו מאמץ ונשמור על הנחיות משרד הבריאות"

חבר המועצה ומחזיק תיק הבריאות אקראם סאקאללה בהסברה וחלוקת מסכות
חבר המועצה ומחזיק תיק הבריאות אקראם סאקאללה בהסברה וחלוקת מסכות

כחלק ממאמצי עיריית לוד במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה, חילקו בחודש האחרון יותר מ-12,000 מסיכות ברחבי העיר וכן בתוך השכונות היהודיות והערביות.

ביוזמת ראש העיר עו"ד יאיר רביבו, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס וחבר המועצה ומחזיק תיק הבריאות אקרם סאקאללה, הוקם משל"ט (מרכז שליטה ובקרה) בו מרכזים את כלל הפעילויות של העירייה כנגד הקורונה.

אקרם סאקאללה – מחזיק תיק הבריאות: "ההסברה לציבור להישמר ולהתמגן מהווירוס, היא חשובה מאוד, ולכן אני באופן אישי השתתפתי במערך ההסברה במגזר הערבי, הסתובבנו עם רמקולים בשכונות ודאגנו להסביר לתושבים על הנחיות הבריאות. חילקנו מסיכות ופלאיירים בשלל השפות. אני פונה לכולם, בואו נשמור על עצמנו ואני מאחל בריאות איתנה לכלל תושבי לוד".

ראש העיר, יאיר רביבו: "תראו את הנתונים בשכונות. בואו נעשה כולנו מאמץ ונשמור על הנחיות משרד הבריאות ונקפיד על מסכה, מרחק, שטיפת ידיים והיגיינה. רק יחד נעצור את שרשרת ההדבקה ונשמור על לוד בריאה! אמנם יש מגמה קטנה של האטה ביחס לתחילת יולי, אך הדרך עוד ארוכה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות