n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / ילדי רמלה חזרו לגני הילדים

ילדי רמלה חזרו לגני הילדים

למעלה מאלף ילדים חזרו ביום ראשון השבוע בשמחה ובהתרגשות לגני הילדים בהתאם למתווה מצומצם של ילדים בכל קבוצה

פתיחת גני הילדים ברמלה
באדיבות דוברות העירייה

סנונית נוספת בישרה השבוע את חזרת התלמידים לשגרה בימי משבר הקורונה. ילדי  גני הילדים ברמלה, פקדו השבוע את הגנים בהתאם למתווה שנקבע – לימודים בקבוצות קטנות. ביום הראשון לחזרה  לגנים, התייצבו כאלף ילדים ובשאר הימים נוספו אלפים נוספים שהגיעו נרגשים מאוד, מלווים בהוריהם ושמחים על שובם לשגרה, למפגש עם הגננות וצוות הגן, לחברים, למשחקים ולחצר הגן.

ראש העיר, מיכאל וידל: "ילדי גנ"י היו נרגשים ושמחים עם הגעתם למסגרות הגנים. אני רוצה להודות לגננות, הסייעות, להורים, לצוותי אגף החינוך והנוער, מחלקת גני הילדים וכמובן לאלפי הילדים המקסימים, על חזרה תקינה ובעיקר שמחה  ובטוחה ללימודים".

תלמידי הגן חולקו לשתי קבוצות "קפסולות",  עד 18 ילדים,   כאשר כל קפסולה נחלקת אף היא במהלך שהותה בגן לשתי קפסולות באופן כזה שבכל קבוצה יכולים להיות עד 9 ילדים.  הגן חולק פיזית אף הוא לשני מתחמים נפרדים וכל קבוצה התנהלה במרחב שלה.

מנהלת אגף החינוך והנוער, אלונה קליימן: "חזרת הילדים לגן התקיימה בהתאם להנחיות ומתווה משרד החינוך. החלוקה נעשתה בדרך כלל ע"פ צבעים, למשל קבוצה ורודה וקבוצה ירוקה וכל ילד  קיבל הנחייה לאיזו קבוצה הוא שייך. מנהלת הגן קיבלה  בבוקר את פני הילדים הנרגשים, כל ילד שמר על הסדר ונכנס כשהוזמן על ידי הגננת. במהלך היום נהנו הילדים מפעילויות שונות, ניתנה להם האפשרות לאוורר רגשות, לשחק יחדיו , לשיר, לרקוד ולשמוח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות