n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / תומכים בעסקים: ראש העיר לוד סייר בקניון לוד סנטר

תומכים בעסקים: ראש העיר לוד סייר בקניון לוד סנטר

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו סייר השבוע בקניון לוד סנטר

ראש העיר בסיור עם מנכל הקניון עמרי סער (1)
ראש העיר בסיור עם מנכ"ל הקניון עמרי סער
צילום: באדיבות העירייה

ראש העיר שמח לראות את העסקים שנפתחו לאחר כחודשיים ימים בהם היו סגורים על מנעול ובריח, בשל וירוס הקורונה שהמיט אסון כלכלי על עסקים רבים בישראל, במהלך הסיור רביבו שוחח עם בעלי החנויות, שמע מהם על ההתמודדות מול המשבר הכלכלי האישי שלהם לצד המשבר הכללי במשק הישראלי, וכן על העזרה והתמיכה שקיבלו או יקבלו מהממשלה.

הסיור נערך יחד עם מנכ"ל הקניון, עמרי סער, שהציג לראש העיר כיצד הם נערכו לחזרה לשגרה, תחת שמירה על הנחיות ותקנות הבריאות – בהן, שמירת מרחק בין אנשים, צמצום מספר לקוחות אשר שוהים יחדיו בחנויות לצד עמדות חיטוי הידיים.

יאיר רביבו: "שמחתי לראות את הקניון פתוח עם לקוחות מסתובבים, נהנים ורוכשים בו. העסקים הקטנים מהווים מנוף ומקור לצמיחה הכלכלית של העיר. אני קורא לתושבי העיר לוד – תקנו בעסקים בתוך העיר, תחזקו את בעלי החנויות בעיר, תנו להם הכוח הכלכלי להמשיך ולשרת אותנו עם הראש מעל המים. בימים אלו במיוחד, חשוב שתושבי לוד יחזקו את העסקים המקומיים ויתנו כתף ותמיכה לכלכלה בלוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות