n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה חגגה את יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל

רמלה חגגה את יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל

לאחר שנתיים שלא חגגו את יום העצמאות באופן מלא, בשל מגיפת הקורונה נהנו השנה התושבים ברמלה מהופעות מרגשות במספר במות ברחבי העיר

עצמאות 2
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

למעלה מ-15 אלף מתושבי רמלה נטלו חלק פעיל באירועי וחגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל שהתקיימו שבוע שעבר במספר במות ברחבי העיר בהם פארק עופר וקריית מנחם בגין. ראש העיר רמלה מיכאל וידל, איחל לתושבי רמלה ועם ישראל יום עצמאות שמח.

במסגרת האירועים נהנו התושבים מהופעות מרגשות של מאור אדרי, אושרי כהן, אמנים מקומיים בהם: רוית, נועה יוספאן, שון שחר, שי שלום, אבי חן, עידו, משה טרבלסי, רפאל ערגי  ולהקות מחול וזמר מקומיות.

 

עצמאות 1
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

האירוע המרכזי התקיים בפארק עופר אליו זרמו אלפי תושבים ואורחים מערים שכנות שנהנו ממופעי זמר ומחול משובחים, דוכנים ושלל פעילויות, לרבות פעילות לציבור התורני דתי.

השנה את האירוע הנחו צמד בנות הנוער, נעה פזרקר מבית-הספר "עידנים" ותהילה יוסף מבית-הספר "לילינטל", זוכות תחרות "הנואם הצעיר" ברמלה של מועדון רוטרי.

וידל ציין כי לאחר שנתיים שלא חגגנו את יום העצמאות באופן מלא, בשל מגיפת הקורונה, הוא שמח שהשנה כולנו חוגגים ביחד. " בערב הזה אנחנו חוגגים את עצמאות מדינת ישראל, ואת העצמאות של כל אחד ואחד מאיתנו, שבזכות המדינה יכול לממש את חירותו, שאיפותיו ורצונותיו ללא חשש ובביטחון שיא שהעם היהודי לא ידע מעודו".

תודות לצוות ההפקה באגף ספורט ואירועים בניהולו של ניסים רון וצוותו, מנהל מחלקת אירועים אורן רוזנברג, מנהל מחלקת תרבות, אבי ברנס, מנהל אגף הביטחון איציק אסרף וצוות הקב"טים העירוניים ובשיתוף מחלקות העירייה השונות. היה שמח!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות