n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / קבוצות מורי דרך הגיעו לסיור ברמלה

קבוצות מורי דרך הגיעו לסיור ברמלה

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, אירח שתי קבוצות של סטודנטים למורי דרך מטעם משרד התיירות שערכו סיור באתריה ההיסטוריים של רמלה

ראש העיר עם הסטודנטים
צילום: דוברות העירייה

בסוף השבוע הגיעו לרמלה שתי קבוצות של סטודנטים למורי דרך, ראש העיר וידל, קידם את מורי הדרך לעתיד בברכה וציין, כי לרמלה אתרים היסטוריים ייחודיים לה, בהם: בריכת הקשתות, המגדל הלבן, שוק רמלה הססגוני והצבעוני, כנסיות, מסגדים, בתי כנסת ועוד.

וידל: "לרמלה היסטוריה עתיקה ומפוארת המלמדים על מעמדה החשוב בימי קדם. אתריה המרכזיים וההיסטוריים מהווים אבן שואבת לאלפי מטיילים, חוקרים והיסטוריונים לאורך הדורות. אני רואה חשיבות רבה במימוש הפוטנציאל וקידום מערך התיירות העירוני. כפי שהצהרתי בכוונתי להוביל בשיתוף פעולה עם משרד התיירות והמועצה לשימור אתרים, תכנית שתשדרג את אתריה ההיסטוריים של העיר. אני מברך אתכם, מאחל לכם הצלחה ומקווה  שתהיו לשגרירים טובים לעיר ונזכה לראותכם כאן ברמלה עם קבוצות מטיילים".

ראש העיר פרס בפני הסטודנטים את חזונו להפיכת רמלה לעיר תיירות וחשף את פעולות העירייה לשדרוג אתרי התיירות בעיר, שדרוג מוזיאון רמלה, שדרוג בריכת הקשתות, שיפוץ המגדל הלבן, חידוש ושיפוץ חאמם רדואין ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות