n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / סגנית שגריר צרפת ביקרה ברמלה והוקסמה ממנה

סגנית שגריר צרפת ביקרה ברמלה והוקסמה ממנה

במהלך ביקורה בעיר סגנית השגריר קיבלה סקירה מקיפה על חזון ראש העיר עבור רמלה על המגה-פרויקטים בתשתיות, בעסקים ובתחבורה שכבר התחילו לממש

ס.שגריר צרפת בביקור ברמלה
צילום: באדיבות עיריית רמלה

השבוע אירח ראש העיר רמלה, מיכאל וידל בלשכתו את סגנית שגריר צרפת בישראל מרגו ברגן-דרס, מזכירה ראשונה, מריון דהן ודובר השגרירות, מתיו אדואן. לפגישה התלוו חבר המועצה רונן רוטשטיין ומנהל מחלקת אירועים וקשרי חוץ , אורן רוזנברג.

את הביקור פתח ראש העיר בסקירה מקיפה לסגנית השגריר על רמלה; על חזון ראש העיר עבור רמלה; על המגה-פרויקטים בתשתיות, בעסקים ובתחבורה שכבר התחילו לממש. השניים שוחחו גם על הניהול והמורכבות שחוותה העיר במהלך מאורעות מאי 2021, שהובילו לסיום חד ומהיר של האירועים. במהלך הפגישה סוכם עם סגנית השגריר על בחינת אפשרויות לקביעת עיר תאומה בצרפת לרמלה.

סגנית השגריר ציינה כי לאחר סיור בעיר ובאתריה התיירותיים היא נדהמה מהקסם ומהפיתוח שעוברת העיר לצד התכניות המתוכננות בעיר לשנים הקרובות, שכבר קורמות עור וגידים. יש במה להתגאות. את הביקור ברמלה סיימה המשלחת בבית הפתוח וסוכם על ביקור המשך והידוק הקשר והיחסים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות