n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / נחנכה כיכר הרב נחמן מברסלב זצ"ל ברמלה

נחנכה כיכר הרב נחמן מברסלב זצ"ל ברמלה

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: "רבי נחמן מברסלב, הוא אחד ההוגים המעניינים, החשובים ומעוררי השראה של תנועת החסידות והיהדות בכלל"

חנוכת הכיכר
חנוכת הכיכר. צילום: דוברות העירייה

העירייה ערכה  בשבוע שעבר טקס קריאת כיכר על שמו של הרב נחמן מברסלב זצ"ל. הטקס נערך בכיכר העירונית ברחובות יוספטל, בר לב- משה דיין במעמד ראש העיר מיכאל וידל, סגניו אברהם אילוז, מאור אשש ואברהם דזורייב, רבנים, חברי מועצה, חסדי חב"ד ובני קהילת ברסלב ברמלה.
ראש העיר, מיכאל וידל, ציין כי רבי נחמן מברסלב, הוא אחד ההוגים המעניינים, החשובים ומעוררי השראה של תנועת החסידות והיהדות בכלל. וידל: "האופטימיות והאמונה באדם היא אחד מקווי היסוד של תורתו של רבי נחמן המנוסחת בסגנונו הייחודי".

חנוכת הכיכר
חנוכת הכיכר. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר ציין מספר מציטוטיו המוכרים של הרב נחמן מברסלב, שהפכו לשם דבר אשר מייצגים בצורה בהירה ומדויקת את רוח תורתו העשירה של רבי נחמן, בהם: "ודע, שהאדם צריך לעבור על גשר צד מאוד מאוד, והכלל והעיקר – שלא יתפחד כלל" (ליקוטי מוהר"ן תנינא), ו"השכל הוא אור גדול." ראש העיר הוסיף, כי אחד הציטוטים המשקפים את שמחת החיים שנטועה ומזוהה כל כך עם קהילת חב"ד הוא: "מי שהוא שמח תמיד, על ידי זה הוא מצליח" (ספר המידות). וידל: "אני גאה על החלטתי ועל החלטת חבריי למועצת העיר להנציח כאן ברמלה כיכר על שמו של, רבי נחמן מברסלב זצ"ל. בשמי ובשם תושבי רמלה, אני מודה לכם על הכבוד שנפל בחלקנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות