n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / חדש: נאמני חוק וסדר בלוד

חדש: נאמני חוק וסדר בלוד

נאמני חוק וסדר בלוד יעברו הסמכה, יקבלו תעודה וכן מצלמת גוף או מצלמת רכב לתיעוד עבירות, ויהיו רשאים לדווח על כל עבירה המתבצעת לנגד עיניהם.

נאמן חוק
צילום: Pixabay

מיזם חדש שמובילים ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו וממלא מקומו, יוסי הרוש, מחזיק תיק הביטחון, זאת במסגרת המאמצים להפוך יותר ויותר את לוד לעיר המקפידה על חוק וסדר בתחומה.

בהודעה שמתפרסמת באמצעי התקשורת, בפייסבוק ובאתר העירייה, פונים ראש העיר וממלא מקומו אל תושבי העיר להשפיע בתחום אכיפת החוק והסדר.  "נמאס לכם לראות אנשים שמצפצפים על החוק והסדר הציבורי? נמאס לכם לראות אנשים שמלכלכים את הסביבה בלי בושה? יש מה לעשות עם זה! זו הזדמנות שלכם להשפיע! בואו להיות נאמני חוק וסדר בלוד" כך מצוין בהודעה.

נאמני חוק וסדר בלוד הם מתנדבים אכפתיים מעל גיל 16, המעוניינים לתרום לחיזוק החוק והסדר בלוד, הם משמשים זוג עיניים נוסף לגורמי האכיפה בעיר. נאמני חוק וסדר רשאים מתוקף תפקידם והכשרתם לסייע באכיפת החוק, ולדווח על כל עבירה המתבצעת לנגד עיניהם.

עוד נמסר כי כל מתנדב יקבל תעודה של "נאמן חוק וסדר" וכן מצלמת גוף או מצלמת רכב לתיעוד עבירות.

המעוניינים להצטרף מוזמנים לשלוח את פרטיהם לדוא"ל: [email protected]

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות