n
דף הבית / חוקר פרטי / הדירה של נדב

הדירה של נדב

דירה
צילום: PIXABAY

נדב ויפית היו נשואים סה"כ שנתיים עד הקרע. יפית קמה יום אחד ועזבה, בלי לתת הסברים. זה לא שלא קדם לזה דבר. היו מריבות, חיכוכים, אלא שנדב לא שיער בנפשו שתהיה התדרדרות כ"כ קיצונית. "אז לפחות תסבירי לי למה?" ביקש ובמקום לקבל תשובה כנה, קיבל ממנה דרישות בענין הרכוש.

תביעת הגירושין שלא איחרה לבוא, לא עשתה לו טוב. הוא פתח את כתב התביעה וקרא את תוכנו. כעת הוא היה מרוגז. לפרק את הנישואין זה דבר אחד, אבל לספר כאלו שקרים? על זה הוא לא יעבור בשתיקה.

עוה"ד שלו הוסיף לו את השקפת החיים שלו. "אל תהיה נאיבי, אישה לא עוזבת כך סתם את הבית". כך החליט לפנות אל משרדי. נדב שטח בפני את כל הטענות המשפטיות של יפית וכיצד היא רוצה את הדירה לעצמה. "המצחיק הוא" אמר לי "שאני מוכן לתת לה אותה ומעבר, אם רק היתה מדברת ומסבירה". אני מצידי לא הבנתי מדוע בכלל צריך להתעמק בזה. בטח לא בחקירה בגידה, הרי שאין לזה כל ערך משפטי במקרה הזה. נדב חשב אחרת. בדיעבד, הוא צדק.

 

נחוש בדעתו

יפית התגוררה בבית הוריה והחלטנו לבדוק אותה לאחר שעות העבודה. כבר ביום הראשון מצאנו שיש לה קשר לאדם אחר. צילמנו אותם מבלים, קצת מתחבקים, ומתנשקים לפני הפרידה. יומיים לאחר מכן הם נפגשו שוב. הפעם, לאחר שהיו במסעדה, הם גמרו את הערב בדירתו. עתה היו בידינו פרטיו וזהותו. בימים לאחר מכן חיזקנו את הראיות.

כשנדב ראה את הממצאים, הוא תפס את ראשו. לא מעצם הבגידה. עליה הוא ידע כבר קודם לכן בטלפון, אלא שכעת הוא זיהה את הבחור. "זה מישהו שעובד איתה, בכלל לא חשבתי על זה" כעת הוא ידע למה באמת היא עזבה את הבית.

אם עד עכשיו נדב עדיין התלבט אם בכלל להילחם איתה, הרי שעתה היה נחוש בדעתו. הוא החליט להילחם איתה על הדירה. מסתבר שהיא נרכשה במימון הוריה וכספי משכנתא. התכנון היה שנדב יכסה את המשכנתא תוך מספר חודשים, כשיקבל לידיו סכום כסף מחו"ל שהגיע לו. בדרך זו הם ישלמו באופן שווה על הנכס, אלא שנדב טרם הספיק לעשות זאת. כעת, כשרק הצד שלה שילם עבור הנכס, היא תבעה את הרכוש לעצמה, בטענה הזאת.

בעצת עורך דינו, הם ניסחו כתב הגנה, ונראה היה שסיכוייו של נדב טובים.

עברו מספר שבועות ונפגשתי עם נדב לארוחת צהרים. "סידרתי השבוע את הדירה" סיפר לי "החלטתי לעשות סדר ולהעיף דברים. תראה מה מצאתי". הוא הראה לי דיסק של מחשב והסביר כי יש שם תמונות של הבית לפני ואחרי השיפוץ. "אבא של אשתי צילם את זה" המשיך. הסתכלתי עליו וראיתי שהוא לא קולט. "ומי כתב על זה?" שאלתי. נדב השיב שזה היה חמו. הסתכלתי עליו וראיתי שהוא לא קלט עדיין. "זה בדיוק מה שאתה צריך" אמרתי.

נדב ועוה"ד חיכו עד לדיון הקרוב, וקצת לפני כן הם הציעו לצד שמנגד הצעה לכריתת הסכם. עוה"ד הראה להם את הדיסק, וליפית לא נותרה הרבה ברירה אלא להסכים. "הדירה של נדב" זה מה שאבא שלה רשם על הדיסק בשעתו. לך נראה אותה עכשיו משכנעת שופט שכוונתו של אביה היתה אחרת. הרכוש התחלק באופן שווה והם התגרשו לאחר 3 חודשים. מחיר הבגידה עלתה לה בחצי דירה.

 

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של "סייט חקירות". הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

בחודש נובמבר האחרון יצא לאור ספר הביכורים של סאם זיברט, "קלוז'ר". להשיג:

www.myspy.co.il  או בנייד 050-5269378. 

 

חוקר פרטי
צילום: יח"צ הדמיה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

beach-gacf25a0d3_1920

סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

תפריט נגישות