דף הבית / חוקר פרטי / אישה תמיד יודעת

אישה תמיד יודעת

כשליהי גילתה במקרה שאביה בוגד, היא מיד פנתה לספר לאמה. תגובתה גרמה לליהי להעסיק חוקר פרטי, שיגלה את האמת

ליהי לא רצתה לפרט את בעייתה בטלפון. "זה עדין מדי" אמרה, כאילו שמקרים אחרים הם לא כאלה. היא ישבה מולי, ולא ידעה איך מתחילים. "פשוט ספרי לי במה את חושדת?" שאלתי. "אני חושבת שאבא שלי מנהל רומן מהצד".
זה החל לפני חודשיים. ליהי נסעה יום אחד ברחוב, ולפתע ראתה את אביה בדיוק מסיים לנשק בחורה אחרת. היא לא הייתה בטוחה לגמרי שזה אביה אז היא יצאה מהרכב, עד שזיהתה בוודאות שזה אביה. היא לא הבחינה לאן פנתה הבחורה. באותו רגע התלבטה מה לעשות, אך החליטה לא לפנות אל אביה. חודש ימים החזיקה את זה בבטן. היא חשבה להתעלם מזה, אבל זה לא נתן לה מנוח. היא הרגישה שזה ממש לא הוגן כלפי אמה, לא ליידע אותה על מה שהיא בטוחה בו. בינתיים קצת גיששה. "איך החיי ?" שאלה לפתע את אמה, או "תגידי, הכל בסדר בינך לבין אבא?" אמה סיכמה את הנושא, שהכל מעולה, אבל בכל זאת התעניינה למה היא בכלל שואלת. "סתם, סתם, היה נדמה לי משהו". שיקרה לה.

רעיון מופרך
כשליהי קפצה לביקור או צלצלה, היא הבחינה בכמות ההיעדרויות שלו. "איפה אבא?" שאלה כבדרך אגב. "הוא קפץ לקחת צ'ק מלקוח" הסבירה אמה. כל פעם היה לה סיבה אחרת. ליהי לא יכלה להתאפק יותר. "תגידי, את לא חושדת שאולי יש לו מישהי אחרת?" שאלה בעדינות. אמה גיחכה וביטלה את זה כליל. "למה את חושבת כך?" שאלה "קרה משהו?" ליהי החליטה לשתף אותה, וסיפרה לה על התקרית ברחוב. אמה הקשיבה לה, אך התעקשה להוציא אותה טועה. "בטח היה נדמה לך", ענתה "לא תמיד רואים טוב באמצע נסיעה". ליהי הסבירה לה שזה קרה כשעמדה ברמזור, אבל אמא התעקשה לא לקבל את זה. "אבא שלך איש מקסים, מתוקה" אמרה לה "לא יתכן שהוא יעשה דבר כזה". ליהי החליטה כן להתעקש, וניסתה להראות לה שישנם חלקים שלמים של היום שהיא פשוט לא יודעת מה עובר עליו. "איך את יכולה להיות כל כך בטוחה שזה לא קורה?" סירבה ליהי להבין. "אני פשוט יודעת" השיבה אמה "אישה תמיד יודעת". ליהי דחפה את הרעיון לבדוק זאת. "חבל על הכסף" השיבה האם. הם שוחחו עוד שעה ארוכה, אבל לא הגיעו להבנה. אמה החזיקה ברעיון שלה, ולא הסכימה לקבל שום נתון חדש. ליהי ויתרה, אבל זה המשיך להציק לה. היה שלב שהיא הרגישה שאולי באמת שפטה את אביה מוקדם מדי. עבר עליה חודש נוסף, שבמהלכו היא הפנתה את תשומת ליבה להתנהגות אביה. לפני שפנתה למשרדי, החליטה לתפוס את אביה לשיחה. היא סיפרה על התקרית ברחוב. אביה הסתכל עליה וטען שהוא לא יודע על מה היא מדברת. הוא בכלל הכחיש שהוא היה שם.

הלם כפול
"וכיצד באמת ההתנהגות של אביך?" שאלתי אותה. מסתבר שאביה מלאך. הוא גבר מרשים ומפנק. הוא תמיד יודע להגיד מילה טובה, ועל אף 45 שנות נישואיהם, הוא דואג לפנק את אשתו. פה שולח לה SMS חמוד באמצע היום, ושם מחבק אותה מאחור כשאשתו מכינה לו קפה. "רומנטיקן לא קטן, אבא שלי" הסבירה "לכן ההלם הוא כפול. הוא אחד כזה שמביא פרחים לסוף שבוע, וכל הזמן מחמיא לאמא על המראה שלה". ליהי היתה מבולבלת ממנו. היא כבר באמת לא ידעה מה להחליט לגביו. בכל מקרה החליטה שהיא צריכה לברר זאת לעצמה, והיא גם ידעה שאם תרצה לדבר על זה איתו או איתה, היא תצטרך לבוא עם ראיות של ממש.
ביום השני לפעילות שלנו, איתרנו את הבחורה האחרת. האב נפגש אתה בבית קפה, והאופן שהוא התקרב ונגע בה לא נתן ספקות. לאחר מכן הוא נכנס למכוניתה והם נסעו יחד לבית מלון קטן על חוף הרצליה. הצילומים שהיו בידינו היו מספיקים. גם ידענו כעת את פרטיה של הבחורה האחרת.
ליהי חשה הקלה. "כבר לרגע האמנתי שבאמת טעיתי" הסבירה. היא התקשרה לאביה וביקשה להיפגש איתו לקפה. היא כעסה עליו על ששיקר לה, ולכן רצתה להתעמת. היא הטיחה בו את הממצאים שאספנו. כעת אביה היה בהלם. הוא התנצל בפניה כשעה, וסיפק לה כל מיני הסברים לזה. ליהי הכריחה אותו להתוודות על זה בפני אמה, אחרת היא תספר לה על זה בעצמה. לאביה לא נשאר ברירה.

לא כמו קודם
עברו כשבועיים. כעת האם יזמה את הפגישה עם ליהי. "אין לך מושג מה עשית" אמרה בקול מיואש. "את לא מבינה" המשיכה "אמרתי לך להניח לזה". מאז אותו יום, אביה לא אותו אדם. כאילו משהו נכבה בו. "נראה לך באמת שלא ידעתי מזה" הסבירה "פשוט בחרתי להעלים עין". ליהי לא הבינה למה. "כי זה עשה לנו רק טוב. הוא צריך את הריגושים שלו, ולי לא הפריע שיעזוב אותי קצת במנוחה. אני יודעת שהוא באמת אוהב אותי וזה הספיק לי. בסופו של דבר, אלי הוא זוחל כל לילה למיטה". הייתה ביניהם מין הסכמה בשתיקה על זה, בלי שדיברו על זה מעולם. ליהי היתה המומה. "כעת, כשחשפת אותו זה, הוא מרגיש מרוסק, אשם, והוא כבר לא כמו קודם" המשיכה האם "אמרתי לך: אישה תמיד, אבל תמיד יודעת!!!"

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

beach-gacf25a0d3_1920

סיפורו של חוקר: היום ששווה מיליונים

תפריט נגישות