דף הבית / חדשות 4 / אופיר מחפש את האחת

אופיר מחפש את האחת

רונן דמארי

 

 

הוא מעולם לא נתן למגבלות הפיזיות שלו להוות עבורו. למרות שנולד עם פגיעה מוחית עובד אופיר אביגדור במשרה קבועה, מטייל בעולם ונהנה מחיי חברה ותחביבים. אלא שלמרות זאת הוא מרגיש שמשהו חסר, הוא רוצה את האחת שתהיה לצדו ועמה יוכל לקיים קשר זוגי ומשפחה. בשיחה עם "גל גפן" הוא הדגיש כי המראה החיצוני שלה לא יהווה מכשול כל עוד הוא ירגיש שקיים ביניהם חיבור אמיתי שעשוי להוביל לאהבת אמת.

זו הפנייה שקיבלנו ממנו: "שמי אופיר, בן 38, שרוצה לאהוב ולהיות נאהב, שרוצה להקים בית ומשפחה בישראל. נולדתי עם פגיעה מוחית אשר באה לידי ביטוי ברגל קצרה, אשר גורמת לי לצליעה ולקשיים בהליכה ובשיווי משקל. אף פעם לא נתתי למגבלה לעצור אותי בחיים, אני עובד במשרה קבועה ומסודרת, הוצאתי רישיון נהיגה, טיילתי בארץ ובעולם – וכן, אפילו שקשה לי ללכת אני עדיין אוהב לרקוד!

"אני מודה שהחשיפה האישית הזו בפני כולם היא לא פשוטה לי, אבל אולי דרכה אצליח להגיע אל אהבת אמת אחת לחיים! עד היום הגשמתי כל חלום שהיה לי, אני באמת מאמין שהכל בראש ואפשר לנצח הכל – עכשיו נשאר לי החלום החשוב מכל – חלום המשפחה"

אני מחפש אהבה אמיתית, בת זוג עם לב רחב, אשר רוצה להקים בית של יחד, של חום, של אהבה, של חברות אמיתית ושוויונית. אני אוהב את החיים ומחפש אותך, שאוהבת אותם גם, שאוהבת לטייל, שאוהבת הפתעות וגם אוהבת להשתטות קצת לפעמים, אני מאוד אוהב לצחוק ולהצחיק".

 

-מה אתה יכול לספר על עצמך?

"אני אוהב ליהנות מהחיים, לראות סרטים הצגות ומופעים, אוהב לטייל וגם להשתובב ולהתבדח. אני אחראי ובעל משרה קבועה ורוצה מאד להקים משפחה.

משקיען ורומנטי. מאמין בשוויון בזוגיות, ושותף מלא בביצוע עבודות הבית.

"אני מחפש בחורה בת 20 עד 40 רצינית, אין לי בעיה שהיא תהיה בעלת מגבלה, אבל שתדע ליהנות מהחיים ולהיות בזוגיות, זה מאוד חסר לי. שתהיה בעלת לב רחב ואוהבת לעזור לזולת כמוני"

בעל מוגבלות קלה בהליכה, עצמאי לכול דבר ועניין, אוהב להתאמן בחדר כושר  ולהנות, לצאת לטיולים בארץ וגם בחו"ל, אוהב לראות הצגות וסרטים, אוהב להעביר ערב או בוקר או יום נחמד בבית או בבית קפה ובכל מקום נחמד, יודע להעניק המון ואהבה וזוגיות טובה".

 

אופיר מספר כי ניסה להכיר בת זוג בדרכים המקובלות, אולם עד עתה לא הצליח בכך: "התחלתי כמו כולם לצאת לברים, מסעדות ומועדונים ושם לא הצלחתי, עברתי לאתרי הכרויות שגם שם לא הצליח שום דבר ועברתי למשרדי שידוכים, ושוב זה לא קרה לצערי. אני מחפש בחורה בת 20 עד 40 רצינית, אין לי בעיה שהיא תהיה בעלת מגבלה, אבל שתדע ליהנות מהחיים ולהיות בזוגיות, זה מאוד חסר לי.

שתהיה בעלת לב רחב ואוהבת לעזור לזולת כמוני. אז אם גם את אוהבת ליהנות מהחיים, אוהבת לקרוא ספרים, להיות בבית וליהנות מפינוקים, אבל גם הרפתקנית, וסקרנית, ושטותניקית לפעמים, יחד נוכל לבנות לנו חיים טובים, מעניינים ושמחים".

 

עוד הוסיף אופיר: "אני מודה שהחשיפה האישית הזו בפני כולם היא לא פשוטה לי, אבל אולי דרכה אצליח להגיע אל אהבת אמת אחת לחיים! עד היום הגשמתי כל חלום שהיה לי, אני באמת מאמין שהכל בראש ואפשר לנצח הכל – עכשיו נשאר לי החלום החשוב מכל – חלום המשפחה, ואם את או אתה מכירים את האחת שאוכל להגשים עמה את החלום, אשמח אם תצרו איתי קשר ואולי עוד השנה אני אזכה להתחתן".

 

ניתן ליצור קשר עם אופיר במספר הטלפון – 0524807444

אופיר אביגדור
אופיר אביגדור

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כיפת ברזל צילום דובר צהל

זה הגיע: צבע אדום ברחבי גוש דן

תפריט נגישות