דף הבית / חדשות 4 / עינב מחפשת את החצי השני

עינב מחפשת את החצי השני

רונן דמארי

עינב טל צילום: פרטי

עינב טל (35), תושבת ראשון לציון, לא נותנת למגבלה רפואית עמה היא מתמודדת להפריע לה בחייה. היא מקיימת אורח חיים עצמאי לחלוטין, מטיילת בארץ ובחו"ל, רוכשת השכלה בשלל תחומים ומנהלת חיי חברה שופעים ומגוונים. כעת היא מבקשת למצוא את האחד שיחלוק איתה את שגרת יומה.

"לפעמים אני נתקלת באנשים שרוצים לשדך לי מישהו אלא שבמקום לשדך לי, לי, לעינב המצחיקה, המשוגעת, הקרועה, בעלת אלפי הגוונים, הם משדכים למגבלה שלי. כאילו שמגבלה ועוד מגבלה שווה ניצחון"

 

כך היא מתארת את עולם ההיכרויות דרך עיניה: "לפעמים אני נתקלת באנשים שרוצים לשדך לי מישהו אלא שבמקום לשדך לי, לי, לעינב המצחיקה, המשוגעת, הקרועה, בעלת אלפי הגוונים, הם משדכים למגבלה שלי. כאילו שמגבלה ועוד מגבלה שווה ניצחון. כאילו שמגבלה ועוד מגבלה שווה התאמה מושלמת משורש הנשמה. הם משדכים למגבלה שלי מישהו שגם לו יש מגבלה ניכרת כלשהי. אולי פיזית ואולי שכלית, ומה שהם לא מבינים זה שאני זה לא המגבלה שלי, אולי לכאורה ועל פניו יש אצלי כמה קווים או גבולות פיזיים, אבל מי שמכיר אותי יודע שאין לי מעצורים. שאני אמן שאפתן ויצירתי. שאני יודעת לעוף גבוה, מעל העננים, לברוא מציאות יש מאין. שאני חסרת צורה. אמורפית. שאני גם המים וגם האדמה. גם האש וגם העוצמה. שאני לא אכנס לעולם לקשר עם מישהו שגם הוא לא ממש רואה או לא ממש יכול ללכת, כי זה אומר ששנינו נסתגר בבית ולא נוכל לעזור אחד לשני או ששנינו נגור בעולם נטול מראות. כי אני זקוקה לאיזון ולמישהו שבין היתר גם יתווך לי את העולם אז רגע, אמרתי. בנאדם הוא מכלול, נכון? הוא נושא עימו סיפור חיים סובייקטיבי ומצב תודעה מסויים, בנאדם הוא עולם. אז בבקשה אל תגזרו עליי זוגיות עם מישהו שיישב איתי בבית בין ארבעה קירות רק כי נוח לכם לדחוס את כל ה״מוגבלים״ למשבצת אחת קטנה, רק כי נוח לכם לא לחשוב על אדם קצת אחר אשר משתלב בהמון, רק כי אתם בטוחים שזה אשר יש לו מגבלה ודאי יתאים לי מכל הבחינות ובכל המובנים. רק כי אתם לא חושבים על זה לעומק. אני עשרות אלפי אספקטים, לא יציקה אחת ברורה ותופתעו לדעת כי די לי והותר בכסא גלגלים אחד ומיוחד וכי כל בני הזוג שהיו לי בעבר נהגו ברכב, נשאוני על כפיים כנסיכה, יצאו איתי לבלות והיו לי צוהר לעולם הצבעים, הצורות וקווי המתאר שהיה ואבד לי".

"את החצי השני שלי אני רוצה רזה או חטוב, לא מאוד גבוה, לא מעשן, איש שיחה איכותי, חתיך, ריחני, בעל זיפים דוקרניים, בעל שאיפות גבוהות, נשמה גבוהה, ראש יצירתי וסופר דופר פתוח"

את עצמה ואת בן הזוג האידיאלי מבחינתה היא מתארת כך: "אני עינב, תכף בת 35. אינטליגנטית, מצחיקה. בעלת קליניקה ביתית לטיפולים הוליסטיים, מאמנת אישית לאיכות חיים, ארומתרפיסטית, אשת שיחה ודעת, חובבת ספרות וטבע, שומרת על אורח חיים בריא, מגדלת כלבה שובבית, אוהבת להתלבש, לשיר ולהפיק אירועים צבעוניים, עובדת בבקרים בהיכל התרבות במחלקת פרסום בחצי משרה, אופה לפעמים מאפי בריאות, לא מבשלת ולא מנקה, אוהבת חיבוקים ונשיקות ובעיקר לא מוותרת לעצמה, בכלום.

את החצי השני שלי אני רוצה רזה או חטוב, לא מאוד גבוה, לא מעשן, איש שיחה איכותי, חתיך, ריחני, בעל זיפים דוקרניים, בעל שאיפות גבוהות, נשמה גבוהה, ראש יצירתי וסופר דופר פתוח".

מעוניינים להכיר את עינב? ניתן ליצור קשר עם עינב במייל: [email protected]

עינב טל
עינב טל. צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כיפת ברזל צילום דובר צהל

זה הגיע: צבע אדום ברחבי גוש דן

תפריט נגישות