n
דף הבית / נס ציונה / ספורט נס ציונה / מנהל מקצועי חדש למחלקת הנוער של סקציה נס ציונה

מנהל מקצועי חדש למחלקת הנוער של סקציה נס ציונה

במסגרת תפקידו החדש במועדון, ערן יהיה אחראי על כל מחלקת הנוער ואחראי פיתוח שחקני הנוער ושילובם בקבוצה הבוגרת של המועדון

WhatsApp Image 2021-06-13 at 13.00.02

ערן סאסי ה- 39, הגיע ישירות מהפועל ראשון לציון, זאת לאחר שמילא שם את תפקיד עוזר המאמן בקבוצת הבוגרים וכמו כן שימש מאמן קבוצת הנוער של המועדון.
ברזומה שלו עבר גם במועדונים כגון: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי חיפה. במסגרת תפקידו החדש במועדון, ערן יהיה אחראי על כל מחלקת הנוער ואחראי פיתוח שחקני הנוער ושילובם בקבוצה הבוגרת של המועדון.

סאסי סיפר לאחר החתימה:"שמח על החתימה במועדון החדש. אני מגיע על מנת להתוות דרך מקצועית חדשה. במהלך השנים צברתי הרבה ידע במועדונים שעבדתי בהם והמטרה שלי היא להפוך את נס ציונה למשהו ייחודי, איכותי ואטרקטיבי".

בנוסף, מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה החתים את השחקן ליאל צ'אנה שימשיך גם בעונה הבאה. צ'אנה, 20, שגדל במחלקת הנוער שלנו, חתם אתמול על חוזה ארוך טווח לשלוש השנים הקרובות. ליאל צ'אנה: "שמח להאריך חוזה במקום בו גדלתי והוא הבית שלי. מודה על האמון שנותנים בי לאורך הדרך".

WhatsApp Image 2021-06-13 at 13.00.02

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ותיקי הפועל ראשון לציון ונס ציונה צילום ותיקי ראשון לציון

ותיקי הפועל ראשון לציון ונס ציונה ערכו טקס מרגש לזכר הנרצחים ותפילה למען החטופים

תפריט נגישות