n
דף הבית / מומלצים / המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2022

המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2022

צריכים להחליף גלגל? רוצים לתקן את מערכת מיזוג האוויר ברכב שלכם? אולי מתחשק לכם לשדרג את מערכת המדיה או החשמל של האוטו? בשביל כל אלו אנו צריכים מוסך אמין, מקצועי ולא יקר עליו נוכל לסמוך בכל בעיה או רצון שיהיה לנו בקשר למכונית. לשם כך הכנו לכם את רשימת המוסכים המומלצים של גל גפן בקריית אונו לשנת 2021

המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2021. צילום אילוסטרציה freepik
המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2021. צילום :אילוסטרציה freepik

מוסך יוסף

כאשר אנו מגיעים לעסק משפחתי ניתן לחוש בהבדל באווירה מאשר עסק תעשייתי או סניף של רשת גדולה. בעסק משפחתי נוכל להרגיש קרבה אל בעלי המקום ולהרגיש בטוחים כאשר אנו נותנים להם לטפל במשהו יקר וחשוב כמו הרכב שלנו.

המוסך המשפחתי של יוסף באור יהודה הוקם לפני יותר מ60 שנה על ידי משפחת ניסן שבראשה עומד יוסף. כיום המשפחה ממשיכה לנהל את העסק ואת ניהולו לקחו על עצמם ילדיו של יוסף. בעבר יוסף חרט על גדלו מתן שירות מקצועי, אדיב ואטרקטיבי. ילדיו של יוסף ממשיכים את דרכו וכיום דוגלים במקצוענות ודואגים תמיד שהם ושאר העובדים במקום משתפים את הלקוח במהות הטיפול והשירות המוצע על ידי מתן הסברים שוטפים בשפה ברורה ויומיומית לאורך כל התהליך מכניסת הרב למוסך ועד ליציאתו. הלקוחות של המוסך יכולים ליהנות ממחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס וממטבחון הפתוח לשימושם כדי ליצור תחושה נעימה ומזמינה ללקוחות.

כתובת: דרך לוד 5, אור יהודה. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.8/5, איזי- 8.5/10.

המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2021. צילום :אילוסטרציה freepik
המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2021. צילום :אילוסטרציה freepik

מוסך רון קור

כאשר אנו מביאים את הרכב למוסך אנו זקוקים למעטפת טיפולית כוללת אשר תעניק לנו לא רק את הטיפול לרכב שאנו צריכים אלא תספק את כל הצרכים שיש לנו כלקוחות של המוסך.

המוסך הקטן בבקעת אונו משמש את כלל הציבור של העיר יהוד והוא אחד האהובים שבה. המוסך של רון קור מעניק שירותי שונים ומגוונים בתחום הרכב אשר מתאימים לכל רכב והצרכים שלו, בניהם: מכונאות רכב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת לרכב, חשמל ומיזוג לכל סוגי הרכב, טיפולי 10,000, מילוי גז לכל סוגי הרכבים ועוד. המוסך משתמש אך ורק בחלקי חילוף מקוריים אותם הוא מייבא מחו"ל. בנוסף המוסך מעניק שירותים נוספים אשר ייחודיים רק לו. המוסך מציע שירות העברות טסט לכל הגילאים ולכל הרמות ושירות הסעות מהמוסך עד בית הלקוח ללקוחות אשר נאלצים להשאיר את הרכב שלהם במוסך לטיפול.

כתובת: אלטלף 3, יהוד. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.5/5, איזי- 8.8/10.

המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2021. צילום :אילוסטרציה freepik
המוסכים המומלצים של גל גפן בבקעת אונו לשנת 2021. צילום :אילוסטרציה freepik

מרכז שירות לירון

כשיש לרכב שלנו תקלה או צורך בשדרוג אנו רוצים להיעזר בשירותיו של מוסך מקצועי ואמין. ככל שמוסך יעסוק בכמה שיותר תחומים ככה נדע שהוא יכול לענות על כמה שיותר מהצרכים שלנו ושל הרכב שלנו.

מרכז השירות לירון נמצא בבעלות של צבי ומשה רוסינסקי. הוא אחד המוסכים הוותיקים של העיר יהוד ופועל כבר למעלה מ40 שנה. למוסך קהל לקוחות גדול שחוזר שוב ושוב בגלל רמת השירות, המחירים והמקצועיות. כלל אנשי הצוות במוסך הם אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון ארוך בתחום אשר ישמחו לתת לכם עזרה ולענות על כל שאלה ובקשה שלכם. המוסך הוא מסך מורשה של סובארו ולמקום יש 4 מחלקות ראשיות אשר כל מחלקה ואנשיה מתמחים בתחום אחר בעלם טיפול הרכב: מחלקת פחחות וצבע, מחלקת חשמל ודיאגנוסטיקה, מחלקת מכונאות רכב ומחלקת מיזוג אוויר. במקום תמצאו מחירים גמישים אשר מתאימים לכל כיס ומבצעים מתחלפים אשר יעזרו לכם להשיג את רכב חלומותיכם.

כתובת: החרושת 30, יהוד. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.3/5, איזי- 8.5/10.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות