n

בתי קפה הכי מומלצים בראשון לציון לשנת 2022

שתף:

ביקור בבית קפה יכול לשדרג לנו את היום ולהפוך את הבוקר לנפלא, אבל כדי לוודא שהבוקר שלכם באמת יהיה נפלא החלטתי לצאת למסע ולסקור בראשון לציון את בתי הקפה המומלצים לשנת 2022. כדי שתפתחו את הבוקר על הצד הטוב ביותר.

קפה גרג בראשון לציון

אם אתה אנשים שאוהבים לפתוח את הבוקר עם קפה, לגרג  בראשון לציון יש מבחר של מעל ל20 תערובות של אספרסו, התערובות מבוססות על זן הערביקה שמגיעה מארצות כמו ברזיל, קולומביה ואתיופיה לצד הקפה הנפלא, תוכלו להנות מגוון של ארוחות בוקר טעימות עשירות ומפנקות, הסניף בראשון לציון פתוח החל מהשעה 9:00 ואף מציע משלוחים עד לפתח הבית. אז אם אנשים של בוקר ובתי קפה אתם בהחלט תוכלו להנות ממבחר התערובות אספרסו והארוחות שיש לבית הקפה להציע.

כתובת – ילדי טהרן 5 , ראשון לציון

קפה פולה – "אמרתם ראשון לציון אמרתם קפה פולה"

בקפה פולה בראשון לציון בניהולם של האחים יזהר ושמואל דניאלי תוכלו להנות משלל ארוחות בוקר. הבוקר שלכם יכול להיפתח בארוחת בוקר ישראלית , בארוחת בוקר בלקנית שמציעה "קוקו סבזי" – שהיא לא אחרת מחביתה מסורתית של המטבח הפרסי. הטבעונים שבנינו ימצאו את מבוקשם בבית הקפה של פולה בארוחת בוקר טבעוני, ובקצרה אם אמרתם ראשון לציון, אמרתם קפה פולה!

כתובת – מרכז בן גוריון, רוטשילד 126, ראשון לציון

קפה גן סיפור ראשון לציון

בגן עברית בראשון לציון שוכן לו בית הקפה "קפה גן סיפור" , אל מול הנוף הפסטורלי של גן עברית והסביבה המזמינה מוגש תפריט הבוקר בכל ימות השבוע מהשעה 08:00 ועד השעה 12:00. בתפריט הבוקר של בית הקפה תוכלו למצוא "מעשיות מהתנור" שמציעות מגוון רחב של פוקצות, או להתפנק ב"מעשה ב5 צבעים" שמציע מוזלי בצבעים שונים, ועוד שקשוקות ומגוון כריכים. אז אם תרצו לפתוח את הבוקר בסיפור טוב אנחנו יודעים לאיזה בית קפה בראשון לציון כדאי ללכת.

כתובת – גן עברית ראשון לציון.

תפריט נגישות