n
דף הבית / מומלצים / מאפיות וקונדטוריות / המאפיות המומלצות של גל גפן בחולון לשנת 2022

המאפיות המומלצות של גל גפן בחולון לשנת 2022

כולנו אוהבים בצק. אין דבר מנחם כמו לחם קריספי, פיתה רכה ולחמנייה אוורירית. מאפים שונים משפרים את הרגשתנו ויוצרים אצלנו תחושת נוחות כאשר הם ממלאים את הבטן שלנו. אם גם אתם מחפשים את המאפייה השכונתית המושלמת בשבילכם, זו שתוכלו להסתמך עליה שתספק את הצרכים שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. הנה רשימת המאפיות המומלצות שלנו בחולון לשנת 2022

מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay
מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay

שר האופים

מאפייה מאכילה אותנו ולכן ככל שמאפייה תדע כיצד לספק את כל סוגי האוכלוסיות השונות כך היא יכולה למצב את עצמה כמאפייה מובילה ותמשוך אליה את הציבור הרחב.

המאפייה הוותיקה פועלת בחולון כבר מעל מעשר שנים והוקמה על ידי תושב העיר אלי לוי אשר היה בעל ניסיון עשיר בתחום ובעלים של מאפיות שונות בארץ. האהבה לאפייה הועברה לאלי עוד מהוריו שהיו בעלי מאפייה בעיר חאלב שבסוריה והוא העביר את אהבה זו לילדיו, אשר ממשיכים את המסורת המשפחתית עד היום. במאפייה ניתן למצוא מספר רב של סוגי מאפים שונים כמו פיתות, לחמים, באגטים, פוקצ'ות ואפילו כריכים. כל המאפים נאפים ממגוון של קמחים שונים כמו קמח רגיל, קמח מלא, קמח שיפון, וקמח כוסמין. המקום מתמחה במאפי מחמצת שונים, המשלבים בתוכם אגוזים, זיתים, עגבניות, בצל, סלק ועוד. המקום מציע גם מגוון שלם קינוחים שונים שחלקם הם פרווה וחלקם חלביים כדי של אחד יכול למצוא משהו בשבילו. המקום לא שוכח את האוכלוסייה הטבעונית ומציע ליין מוצרים מיוחד המותאם באופן ספציפי לאוכלוסייה זו ולצרכיה.

כתובת: רחוב הפלד 8, חולון.

מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay
מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay

לבאש מאפייה גרוזינית

אין כמו התחושה של מאפייה משפחתית. החום והאינטימיות שמאפייה משפחתית מספקת הן תחושות שמאפייה תעשייתית לא יכולה להעתיק ולעורר אצלנו. מאפייה שמתמחית בסוג מאפים מסוים תגרום לנו להגיע רק אליה כאשר נרצה את הסוג הזה.

אם אי פעם יצא לכם לנסות את מטעמי המטבח הגרוזיני אתם יודעים שמטבח זה הוא אחד מהעשירים והטעימים שקיימים. המטבח הגרוזיני ידוע במאפים השונים שלו וכל אחד צריך לנסות את אחד מהמאפים הללו בחייו. את מאפיית לבאש מובילה רעיה יוסבאשוילי הנחשבת לאחת הדמויות המוכרות במטבח הגרוזיני בארץ. כבר שנכנסים למאפייה של רעיה אנו מרגישים את האווירה האותנטית השוררת במקום הנובעת מלב המאפייה שהוא טאבון ה"טונה" הייחודי למטבח הגרוזיני. במקום ניתן להשיג מאפים מסורתיים כמו חצ'פורי, שוטיס-פורי , בליני, חינקאלי, צ'יבורקי ועוד. המאפייה גם מציעה מגוון עוגות ועוגיות גרוזיניות אותנטיות כמו קישמישיאני, סיגרטי ואחוואולי. רעיה גם מכינה בעצמה מגוון גבינות ורטבים גרוזיניים מקוריים.

כתובת: רחוב אילת 36, חולון.

מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay
מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay

לא פעם אנו זקוקים למאפים כדי להרים אירוע למשפחה או לחברים. אנו זקוקים למאפייה רצינית, איכותית, אמינה ולא יקרה כדי שנוכל להיעזר בשירותיה כדי להרים את אירוע מושלם וטעים.                                

לשיקה איטלקית הינה מאפייה וחנות מפעל הממוקמת בחולון והוקמה עוד בשנת 2006 על ידי אריה פוקס אשר היה לפני כן בעלים של רשת המאפיות נשיקה צרפתית. המטרה שלשמה הוקמה המאפייה היא לצורך מתן מענה לצרכי אנשי שיווק בענף המאפיות ומתן מענה ללקוחות העיר. המקום עובד 24 שעות ביממה וחרט דגלו שלושה ערכים מובילים- איכות, שירות ומחיר. המקום מציע סחורה איכותית, שירות מקצועי ומחירים הנוחים לכל כיס. במקום ניתן למצוא לחמים מסוגים שונים, ג'בטות, בגטים, בייגלה, פיתות, קאלצונה, פניני, לחמניות וגם טוסטים אשר מוכנים במקום. המאפייה מספקת גם קייטרינג לאירועים ולחמניות בהתאמה אישית.

כתובת: רחוב המלאכה 49, חולון.

מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay
מאפיות מומלצות בחולון. צילום אילוסטרציה: pixabay

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות