דף הבית / מומלצים / מיסטיקנים בראשון לציון / מיסטיקנים מומלצים בראשון לציון לשנת 2022

מיסטיקנים מומלצים בראשון לציון לשנת 2022

המיסטיקנים המומלצים בראשון לציון לשנת 2022

שתף:

מחפשים תשובה ולא מוצאים פתרון לבעיה שמטרידה אתכם כבר זמן מה? רגע לפני שאתם מאבדים תקווה, תעיפו מבט במדור הבא

אנשים רבים נוהגים להתייעץ עם רבנים, מתקשרים וקוראים בקפה על מנת לקבל את ברכתם בבואם לקבל החלטות חשובות. לא אחת, מבקשים לקוחות ייעוץ בענייני זיווג ופוריות כאשר במסגרת הפגישות נחשפת הקוראת בקפה לפרטים אינטימיים בחייהם של הלקוחות.

כך, מספרת אביבה בן משה, אשר הגיע אליה בחור מאזור המרכז נשוי, ללא ילדים. "כשהוא הגיע אליי בפעם הראשונה וראיתי את הצורות שנוצרו בתחתית כוס הקפה שלו, היו שם המון בעיות וחסימות.  הוא אמר שקשה לו מאוד ושהוא מתפלל שיום אחד יקרה נס ויהיו לו תעצומות נפש להסיר מעליו את המזל הרע. עזרתי לו עם כמה טיפים וכעבור כמה חודשים אשתו נכנסה להיריון" אמרה לנו אביבה בן משה.

אביבה בן משה, הקוראת בקפה והפותחת בקלפים, היא בעלת ניסיון של 40 שנה הכולל ייעוץ והכוונה לעסקים, זוגיות, פרנסה ולפוריות. אביבה מתמחה בייעוץ לנשים עקרות, רואה את העתיד ומשפרת את המזל במציאת פרנסה. היא מסייעת מוכחת לנשים עקרות, מגלה עתידות ומסייעת לאנשים במצוקות נפשיות.

 

היא מעניקה יעוץ תוך כדי קריאה בקפה, זאת לצד טיפולי סבתא. אגב, הייעוץ מפרה, מדויק ומעניק כלים להסתכל בדרך נוספת על חיינו. בפגישה עימה תקבלו תשובות מדויקות בנושא זוגיות, קריירה, לימודים, משפחה, מעברים וכדומה. הקלפים בהם קוראת אביבה בן משה ידועים ככלי שבאמצעותו ניתן לראות את העתיד, אף על פי שבמקור, לא זו הייתה הסיבה להופעתם. האפשרות לומר את העתיד באמצעות קלפים, יוצרת מצב של חוסר נוחות עבור אותם אלו אשר אינם מאמינים באפשרות לראות את העתיד, או אצל אלו אשר חושבים שאין צורך להתבונן אל העתיד. מעבר לכך, חיזוי העתיד סותר חלק מאמונות דתיות ואינו מתאים לגישות רוחניות מסוימות.

בכל אופן, אביבה מתמחה בהחזרת אהבה, הגנה מעין הרע, כישוף והסרת מזל רע או קללות, פותרת בעיות זוגיות ועושה שלום בית .טיהור עסקים, יעוץ לבעלי עסקים לגבי עסקאות, חלומות ופתרונם, מומחית לפוריות ועוד. העובדה כי היא מוצלחת במיוחד הביאה אותה למספר הופעות בתוכניות טלוויזיה, בהן היא השאירה את הצופים והמנחים המומים.

כתובת:
טלפון:

תכירו את יריב אפרתי, שם דבר בעולם המיסטיקה עוסק בייעוץ והכוונה לעסקים, אנשים פרטיים וקבוצות בכל תחומי החיים, יגלה לכם את מה שתצטרכו לדעת דרך קריאה בקלפי טארוט ותקשור.  

אם יריב מוכר לכם אז כנראה שאתם צודקים, כישוריו המיסטיים נחשפו לרבים איתנו דרך המרקע הטלוויזיוני בתוכניות כמו זמן מיסטיקה בערוץ 10 וכן התוכנית "המתקשרים" ששודרה בהוט. בעמוד הפיסבוק שלו אפרתי מנהל שידורים חינמיים במסגרתם מייעץ לקהל צופים העומד על כ 200,000 ועונה על מגוון שאלות, נכון להיום תכנית המיסטיקה בפיסבוק הנצפית ביותר בארץ.

בין שירותיו הרבים תוכלו למצוא חוגי בית העוסקים במיסטיקה, סדנאות לימוד בתחום, הרצאות להמונים, ימי השתלמויות וכמובן ייעוץ אישי בנושאים שונים כמו זוגיות, מעבר דירה, פוריות, פרנסה ועוד נוספים. לאלה מכם שפחות מעדיפים ייעוץ פרונטלי, מוצע לשירותכם מועדון מיסטי אינטרנטי המכיל מספר מסלולים שונים, כל מסלול כולל כמות שונה של שאלות בתמחור משתנה, כשהרעיון הוא לאפשר לאנשים לקבל ייעוץ והכוונה באמצעות פתיחה בקלפים ותקשור, מבלי לזוז מהספה. שאלות SOS דחופות תוכלנה לקבל מענה של עד 24 שעות, כך שבפעם הבאה שתרגישו טרודים ומודאגים ותרצו לקבל הדרכה מועילה דעו שתוכלו לקבל אותה תוך השקעת מינימום מאמץ.

 

כתובת: ראשון לציון
טלפון:

גלית והדס הן שתי אחיות ומדריכות רוחניות המנהלות עסק משותף שמציע מגוון של סדנאות העצמה וקורסים בשיטת תטא הילינג, שיטה שתסייע לכם לקבל תשובות מדויקות ייעוץ והדרכה בזמן אמת במגוון תחומים כמו זוגיות, פרנסה, מעבר דירה ועוד נוספים. תטא הילינג היא שיטה שמתפתחת בעולם בצעדי ענק בזכות הפשטות והקלות של שינוי אמונות בתת המודע.

תת המודע שמהווה 95% מהמוח האנושי, אחראי על תוצאות חיינו ולכן כאשר רוצים שינוי צריך ליצור אותו קודם כל בתת המודע שהוא הנווט שלנו להצלחה או כישלון, אהבה או העדר אהבה, חיי שפע או חיי חוסר.

השיטה חושפת בפנינו דרך קלה לזיהוי האמונות המעכבות וכיצד ניתן לסכרן את תת המודע עם המודע על מנת שיתמוך ברצונות שלנו. בשיטה מקבלים גישה ישירה לתת המודע כדי להגיע לשורש של מה שמעכב אותנו בחיים וממש בקלות מתכנתים את תת המודע שיהיה מסונכרן עם המודע. במודע אנחנו רוצים להיות בריאים, שמחים, מאושרים, עשירים ומצליחים אך השאלה היא מה יש בתת המודע? בו למעשה מאוחסנים כל הזיכרון שלנו – גם מהילדות וגם מגלגולים קודמים. בשיטה זו מתחברים לבורא שברא אותנו, אוהב אותנו ורוצה לתת לנו את כל הטוב  כשהכול תלוי בכלי שהכנו. בקורס עוברים תהליך מרגש ומעצים, משחררים המון שלילי מחיינו ולומדים איך לחיות מתוך אושר, שמחה, אהבה ואמונה ולמה? כי אנחנו ניצוץ אלוהי ואנחנו ראויים לכל השפע הטוב שיש ביקום. החיבור לבורא מחבר אותנו לעצמנו, לאהבה עצמית והשיטה היא קלה ליישום, השינויים הם מהירים ומרחיקי לכת. בקרוב, צמד האחיות מראשון לציון מומחיות בתחום ומלמדות כבר עשר שנים, יעבירו גם סדנת "נשים פורצות דרך" בזום ויציעו קורס דיגיטלי של העצמה נשית רוחנית.

מיקום הסדנה משתנה מפעם לפעם בבתים ברחבי ראשון לציון, יש להתעדכן לפני הסדנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות