דף הבית / מומלצים / הכי מומלצים לשנת 2022: קלנועיות ורכבי עזר בראשון לציון חולון ובת ים

הכי מומלצים לשנת 2022: קלנועיות ורכבי עזר בראשון לציון חולון ובת ים

הכי מומלצים לשנת 2022: קלנועיות ורכבי עזר בראשון לציון

שתף:
אם שקלתם לרכוש קלנועית בודאי נתקלתם בבלבול רב לאור האופציות המגוונות הקיימות בשוק הקלנועיות, לשם כך קיבצנו לכם את חברות הקלנועיות הטובות ביותר באיזור ראשון לציון שיספקו לכם שירות אדיב ויתאימו את הקלנועית במיוחד עבורכם כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים את הקלנועים הנכונה ביותר בשבילכם

ללא הוצאות חניה, ביטוח רכב, רישוי או דלק אפשר לומר כי הקלנועית מהווה פתרון ניידות יעיל ביותר וחסכוני לסביבה הקרובה. אפשר לנסוע איתה לקניות בסופר, לאסוף את הילדים מהגן או מתחנת האוטובוס, לעשות סידורים, לקפוץ לדואר, לבנק או לקופת חולים. הקלנועית יכולה גם לשמש במקום מכונית שנייה בבית ולחסוך את ההוצאות הרבות הכרוכות באחזקת כלי רכב.

 הפעלתה היא פשוטה ואינה מצריכה מיומנות מסוימת. לאור העובדה שרוחב הקלנועית לא עולה על מטר, נסיעתה תתבצע במקרים רבים על המדרכה במהירות של כ-12 קמ"ש.

אחרי שהגענו להחלטה שקלנועית היא הפתרון, כדאי לבדוק היכן הכי מומלץ לרכוש קלנועיות ורכבי עזר בראשון לציון, חולון ובת ים – כאן הצוות שלנו נכנס לתמונה. לפני הרכישה שאלנו את עצמנו מה הצורך לשימוש? האם משתמשי הקלנועית גרים בסביבה עירונית או כפרית? האם הם גרים בסביבה מישורית? לאיזה מרחק אפשר להגיע והאם אנחנו רוצים לשנע את הקלנועית באמצעות רכב למקומות רחוקים?

לאחר בחינת השוק הגענו למסקנה כי "אשכול טכנולוגיות" מתמחה במתן פתרונות ניידות חשמליים למוגבלי תנועה בני כל הגילים (מהגיל הרך ועד גיל הזהב ( ואנשים הזקוקים לכלי תעבורה ועבודה, אך חסרי רשיון נהיגה או רכב עבודה. הצד החזק של אשכול טכנולוגיות הוא התאמה אישית לפיתרון ניידות ממונעת, בהתאם למוגבלות תנועה של המטופל, תשתיות סביבת מגורים, מעלית קטנה, ללא מעלית, מעברים צרים, יציאה ממעלית בקומת מגורים, ניידות בדירה, סוג רכב וכדומה.

ב"אשכול טכנולוגיות" מתאימים את הדגם לצרכיו של כל אדם ובכלל זה בדיקה בפועל בביתו טרם הרכישה. "אנו בודקים את כל הקשור בנגישות: גודל מעלית, מדרגות ומכשולים, רוחב דלתות, גובה מדרכות, מעברים, משקל, סוג רכב משפחתי וכדומה, זאת ע"י רכז נגישות מקצועי המבטיח מתן פיתרון מקצועי למטופל" אמר לנו אבי אמינוב הבעלים.

מגוון הדגמים של אשכול טכנולוגיות GO1 מאפשר התאמת הדגם הנכון לצרכיו של כל אדם ועם זאת אף מעניק פיתרון למוגבלי ניידות, אנשי אחזקה, חסרי רשיון נהיגה, חסרי רכב, מנופים לרכב, שינוע מטענים קלים ואיסופם, עבודה, הפעלה ע"י מלווה וכדומה.

קלנועית אפיקים מבית מטרו מוטורס היא החברה הגדולה ביותר בארץ לקלנועיות והיא מייצרת את הקלנועיות שלה בארץ.

הקלנועיות שלהם מיוצרות תחת תקני בטיחות מחמירים ביותר של אירופה, ארה"ב וישראל.
בקלנועית אפיקים תוכלו למצוא מגוון רחב של קלנועיות המתאימות לכל גיל ולכל מטרה, בעלות עיצוב חדשני ומפרט מתקדם. ניתן לרכוש גם אביזרים משלימים לקלנועיות וביחד לאפשר איכות חיים ברמה גבוהה מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות