n
דף הבית / כללי / מחפשים קייטרינג כשר? אלו המומלצים באזור ראשון לציון 2022

מחפשים קייטרינג כשר? אלו המומלצים באזור ראשון לציון 2022

אחרי האירוח המשפחתי האחרון ולקראת בר מצווה לילד הבנתי שהפעם אני לא אשקוד ימים ושעות במטבח והחלטתי לפנות לקייטרינג כשר באזור ראשון לציון

קייטרינג כשר מומלץ בראשון לציון. צילום: pixabay
קייטרינג כשר מומלץ בראשון לציון. צילום: pixabay

כדי לעזור לכם ולעצמי קצת סדר ולוודא שהאירוע הבא יהיה טעים ומוצלח, החלטנו לעשות לכם קצת סדר ולהמליץ על הטובים ביותר בתחום בראשון לציון :

קייטרינג מאמא ראשון לציון – לכל אירוע ואירוח

מדי שנה, כל אחד כבר יודע כי ההכנות לחג הפסח מאופיינות בעבודה שלא נגמרת. ביעור החמץ מהבית ובדיקת חמץ כללית אלו משימות לא קלות, אז לא פלא שרבים מוצאים את עצמם לפני החג טרודים מאד. למה? כי בזמן שצריך לפנות חמץ מהמקרר ומארונות המטבח, משימה מורכבת שגובה זמן רב והמון אנרגיות, צריך כמובן גם לבשל.

בנקודה הזאת מגיע הפיתרון שיאפשר לגל אחד מכם לפתור את הצורך, ולאפשר לעצמכם להגיע לליל הסדר רגועים בלי להעמיס על עצמכם עוד משימות מעבר למה שמוטל עליכם כבר. איך? עם קייטרינג איכותי לליל הסדר תוכלו בקלות לפתור את הסוגיה.

אז רגע לפני שחג פסח מגיע אלינו, יש לכם הזדמנות נהדרת להיפרד ולשכוח מהבישולים כי אין כמו אוכל מוכן לחג שהוא גם כשר למהדרין (מבית הרב מחפוד) – כן כן, אפשר להפסיק לחפש מאחר וקייטרינג מאמא מזמינים אתכם לחגיגה של ריח, צבע ובעיקר טעמים נפלאים, שיגרמו לכם לשוב ולחזור אליהם, בטח אחרי שתקצרו שבחים על ארוחת החג שתרימו השנה.

בין מנות החג של קייטרינג מאמא תוכלו למצוא אוכל ישראלי מזרחי כמו אסאדו ברוטב יין, מיני פרגית במילוי בשר עגל, צלי כתף ברוטב השף, פרגית בעשבי תיבול, שניצלונים, ירקות מוקפצים, בטטה אפויה בשמן זית, פילה סלמון, ארטישוק ממולא בשר, מגוון סלטים טריים וזה רק על קצה המזלג.

נכון, לבחור קייטרינג יכול להיות עניין קצת מסובך אבל בקייטרינג מאמא מפשטים לכם הכל, במחירים נוחים לכל כיס: בשרים טריים, קינוחי פרווה מפנקים ועוד, כל אלה הופכים את הארוחה של האורחים שלכם למושלמת. קייטרינג מאמא מגישה מגוון מנות אשר מוגשות באירוע וחייבות לקלוע לטעם של האורחים, כך שבעל האירוע מקבל תחושה נפלאה של אירוע מפנק ומושקע, אחרי שיודע כי השקיע מחשבה.

השפע של קיטרינג מאמא מרשים במיוחד כי פרט לבשרים האיכותיים, אתם תיהנו גם משפע סלטים, תוספות ומנות ראשונות – כל אלו ביחד יהפכו את אירוח החג שלכם לחוויה שהאורחים לא ישכחו. קייטרינג מאמא מציע מנות טעימות ואיכותיות בסגנון ישראלי מזרחי כך שאי אפשר שלא לצאת מהאירועים שהם מפיקים עם חיוך גדול של סיפוק ועם טעם נהדר בפה.

בשיחה שערכנו עם הבעלים הוא סיפר: "'אנחנו דואגים לבשל באירוע את המנות הטובות ביותר, מנות שיעניקו לאורחים טעמים נהדרים לצד שרות מכל הלב. אנו מפנקים אותם לאורך כל הערב המיוחד, אז גם אם למישהו מתחשק לאכול עוד קצת, הוא יקבל זאת בשמחה – אנחנו לא עוצרים".

קייטרינג מאמא תמונה מהאתר שלהם
מאמא קייטרינג כשר בראשון לציון. צילום: אתר קייטרינג מאמא

קייטרינג בכל השנה

זה לא כל כך משנה באילו נסיבות אתם בוחרים קייטרינג לאירוע כלשהו, אבל תמיד חשוב לדאוג לכך שהאוכל יהיה באיכות גבוהה, מאחר ובכל סוג של מטבח המאכלים צריכים להיות טריים, איכותיים וכמובן טעימים. כאשר אתם ניגשים לתכנן אירוע, יש לחשוב על כמה וכמה פרטים חיוניים כמו איכות האוכל, סוג המאכלים, התאמה לטעמים השונים של האורחים וגם לאופי האירוע עצמו.

קייטרינג מאמא עמדה במבחן, החל מהאוכל הטעים, השירות האדיב, האכפתי והמחירים הנוחים שהוציאו מרוצה, כל לקוח שדיברנו איתו. הרי כל סוג אירוע חייב לכלול בתוכו קייטרינג איכותי, כזה שישאיר את האורחים עם נושא לשיחה לאחר מכן. האירועים של קייטרינג מאמא כוללים מספר בלתי מוגבל של אורחים, החל משלושים איש ומעלה. ניתן להזמין את השירות לכל אירוע שתחפצו בו, החל ממסיבות רווקות ועד בר מצוות, חינות, חתונות וכמובן חגים.

העובדה כי קייטרינג מאמא מביאה איתה שנים של נסיון באוכל ושירות עם חיוך העניקה לה עוד כמה נקודות זכות בבחירה שלנו. קיבלנו את הרושם כי אנשי הצוות מאד פתוחים עם הלקוחות והגענו למסקנה כי במאמא ידאגו להקשיב לכל בקשה שלכם ולכך שכל האורחים יהיו מרוצים. רק בשמחות.

להזמנות:   077-7299454

לאתר החברה לחצו כאן 

מייל: [email protected]

 

מונייר קייטרינג חלבי ומגשי אירוח

חווית אירוח וטעמים מאת השף הצרפתי מוריס מונייר.

התפריט העשיר במונייר, מאפשר לכל אחת ואחד להרכיב את האירוע הקולינארי שלכם בדיוק כפי שדמיינתם. בתפריט תמצאו אופציות למגשי אירוח שונים החל מקומבינציות קאנאפס צרפתיים קלאסיים, למיני פיתות ישראליות במילוי כרובית או ארטישוק, מגשי מיני בריוש, מיני קישים פריכים וכוסיות אישיות של סלטים מגוונים. גם בקינוחים תוכלו להשביע את הפנטזיות לבייקרי ביתי מפחזניות קלאסיות מצופות גבישי סוכר במילוי קרם פטיסייר, למבחר פטיפורים.

 

 

קייטרינג מונייר תמונה מהאתר שלהם
צילום: אתר קייטרינג מונייר

 

קייטרינג טעם מהודר

כאשר תזמינו קייטרינג לאירוע שלכם אצלנו, בסוף הערב תצאו עם חיוך על השפתיים.
לא משנה אם זה ברית, בריתה, בר מצווה או בת מצווה,
לא משנה מה תבחרו, אנחנו יכולים להבטיח לכם שתקבלו אירוע חלומי.

חומרי הגלם שלנו איכותיים וטריים

עיצוב המנות יוקרתי

השרות הכי מפנק

והכי חשוב הטעם- גן עדן!

 

קייטרינג טעם מהודר תמונה מהאתר שלהם
צילום: אתר קייטרינג טעם מהודר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות