n
דף הבית / מומלצים / עורך דין בתחום מקרקעין? אלה הכי טובים בראשון לציון לשנת 2022 

עורך דין בתחום מקרקעין? אלה הכי טובים בראשון לציון לשנת 2022 

עורכי דין, מקרקעין 2021. אילוסטאציה. צילום: Pixabay

המקומון "גל גפן" מביא לכם את עורכי הדין הטובים ביותר בתחום המקרקעין באזור ראשון לציון, כדי שאתם תוכלו לקבל את החוזה הטוב ביותר. ללא עורך דין טוב, המתמחה בתחום המקרקעין, ייתכן ולא תזכו ליהנות מחוזה שיבטיח לכם הגנה במידת הצורך. לכן, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא למצוא עורך דין מקצועי שידע להעניק לכם את השירותים המשפטיים הטובים ביותר בתחום.

שרון רייכנטל, משרד עו"ד ונוטריון

עסקה לרכישת דירה או נכס מקרקעין הינה אחת העסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר בחייו של אדם ומהווה תהליך שאינו פשוט, ובמקרים מסוימים אף מורכב ומסובך מאוד. על מנת לעבור את התהליך בצורה המיטבית והבטוחה ביותר, חשוב להסתייע בליווי עו"ד מקצועי המתמחה בתחום הנדל"ן, כבר משלב המו"מ וגיבוש התנאים המסחריים ולו בכדי לאפשר "תפירת החליפה המשפטית" המתאימה ביותר ללקוח, דרך עריכת בדיקות מקדימות, ניסוח תניות ומנגנוני הגנה ייחודיים ועד להשלמת העסקה ורישום הזכויות ע"ש הלקוח.
לצורך כך, משרדנו פועל בכל המישורים המשפטיים והמנהליים, כדי למקסם את התוצאה ולסייע ללקוח לצלוח את התהליך בצורה המיטבית, הבטוחה והרגועה ביותר.

עו"ד שרון רייכנטל, הבעלים והמייסד של משרד עו"ד מוביל במרכז העסקים של ראשון לציון, מתייחס לנושא באומרו כי: "קיימת חשיבות גדולה ומכרעת לעריכת בדיקות מקדמיות ומקיפות בטרם ביצוע עסקה במקרקעין, לרבות מיצוי האפשרות ליהנות מפטור או הנחה במס, כאשר פעולות אלו עשויות להוות את ההבדל המשמעותי בין עסקה מוצלחת לבין עסקה לא כדאית ".

מעת היווסדו, בשנת 2000, ועד היום, משרדנו צבר ניסיון וותק רב בקשת רחבה של נושאים ותחומים משפטיים, המאפשר סל פתרונות מגוון ללקוחות המשרד עם התמחות ספציפית במקרקעין, הכוללת ייצוג וטיפול במאות עסקאות נדל"ן של מכירה, קנייה והשכרת נכסים בכל רחבי הארץ, והכל תוך הקפדה יתרה על אמינות ומצוינות בשירות, לצד יחס אישי, מסירות ומקצועיות ללא פשרות.

עסקאות המקרקעין, כוללת היבטים ורבדים רבים, בין היתר רבדים מדיני הקניין, דיני החוזים, דיני ירושה, דיני המיסוי, התכנון והבניה ועוד, לפיכך, חשוב שלא להתפשר על ליווי משפטי ומקצועי צמודים מעו"ד מומחה בתחום.

רחוב משה לוי 11 (בנין UMI) ראשון לציון

טל: 03-9515998

[email protected]

לאתר האינטרנט >> https://get-marketing.co.il/sr-law/

SR-LAW-PIC


עו"ד רועי סווירי, משרד עורכי דין בראשון לציון

על כל פעילות במקרקעין מוטלים מיסים מסוגים שונים, ורק עורך דין מקרקעין שיש לו את הידע וההבנה במיסוי מקרקעין, יוכל לייעץ לכם אם העסקה כדאית ומשתלמת גם מבחינת המיסוי המוטל עליה. שימו לב: כאשר אתם רוכשים דירה, או אפילו שוכרים, טמונים בהסכמים עליהם אתם חותמים אותיות קטנות. על מנת שלא תטעו בדרך למטרה, ניסיון וידע של עורך דין מקרקעין יעזור לכם לחתום על ההסכם המבוקש.

לדוגמה, אם אתם רוכשים דירה, ובין השורות של החוזה מסתתר איזה שעבוד, חוב, שותפים לקרקע וכדומה, סביר כי אם לא תבדקו זאת – לא תגלו והדבר עלול להיות לכם לרועץ. לכן, לעולם אל תחתמו על הסכם רכישה עד שלא תבחרו עורך דין מקרקעין עם ניסיון, שמבין איזה הסכם אתם צריכים לעשות, ויכול לנסח אחד כזה שמגן עליכם וימנע מכם לעשות טעות שעלולה לעלות לכם בהרבה כסף יקר.

עו"ד רועי סווירי, משרד עורכי דין בראשון לציון. צילום: עו''ד רועי סווירי
עו"ד רועי סווירי, משרד עורכי דין בראשון לציון. צילום: עו"ד רועי סווירי

תהליך קניית נכס ארוך ולעיתים מתיש, לכן חשוב להקפיד לצאת לדרך כשאתם מלווים בעורך דין המתמחה בתחום המקרקעין. עו"ד רועי סווירי, מומחה בתחום מקרקעין, הוצאה לפועל וצוואות וירושות מגלה כי גם לאחר קניית הנכס חשוב לקבל מעטפת שירותים כוללת מעורך דין העוסק בתחום. בשיחה שערכנו איתו בנושא הוא אמר: "רבים מהפונים להשקעות בתחום הנדל"ן גילו שרכישת נכס היא רק הצעד הראשון בהשקעה. בהיותי בעל נכסי מקרקעין שונים אני מכיר היטב את ההיבט המסחרי הכרוך בעסקאות מסוג זה. אני מודע לקשיים, לבעיות ולמכשולים אותם יש לבחון טרם ביצועה של עסקה ומביא אותם לידיעת הלקוח".

מה חשיבות הדבר?

"ישנה חשיבות רבה בקיום בדיקות מקדימות ובחינת כלל הפרמטרים טרם התקשרות משפטית. במסגרת עסקאות נדל"ן שונות עולות סוגיות תכנוניות ומשפטיות שמצריכות חוות דעת משפטית".

כמו למשל?

"לקוח המבקש למכור נכס הקיים על שטח של כ- 500 מ"ר ועל השטח ניתן לבנות יחידת דיור נוספת. משרדי מאפשר ללקוחות לקבל מעטפת שירות רחבה ומענה מקצועי הן בהיבט המשפטי והן בהיבט המקצועי. בהמשך הדרך, על בעלי הנכסים, לאתר שוכרים מתאימים העונים על דרישותיהם, לתת מענה לשאלות משפטיות שוטפות שאנו נתקלים בהן וקבל החלטות בניהול וטיפול בנכס, שלפעמים הינו החיסכון המשמעותי בחיינו".

החלטה שגויה עלולה לעלות ביוקר.

"נכון. אם לא נקבל החלטות נכונות וליווי משפטי מתאים נמצא את עצמנו עם שוכר בעייתי שממרר את חיינו ומוריד את חסכונותינו לתהום, ואפילו גורר אחריו הוצאות נוספות ומרובות על ידי ניהול תביעות בתחומים שונים. לכן ליווי וייעוץ מקצועי של עורך דין בתחום הנדל"ן חשובה והכרחית כאן".

עו"ד רועי סווירי, הינו בעל תואר במשפטים (LL.B) מטעם הקריה האקדמית אונו והוא בעל משרד עורכי דין בראשון לציון המתמחה במקרקעין – רכישה ומכירת נכסים, ניהול נכסי מקרקעין, צוואות וירושות, הוצאה לפועל, גביית צ'קים חוזרים וייצוג חייבים וזוכים בבתי המשפט. משרדו של עו"ד סווירי מעניק שירותים משפטיים ומקצועיים בתחום דיני מקרקעין בעניינים דוגמת חוזים, קניית נכסים, דירות ובתים. כמו כן מעניק שירות יעוץ וליווי מקצועי ואישי לחייבים וזוכים בהוצאה לפועל ובבתי המשפט.

קיבלנו את הרושם כי במשרדו מבינים בחשיבות הרבה של כל צעד בדרך לנכס מניב. עורך הדין סווירי מקפיד להציע גם יחס אישי, אוזן קשבת ושירות מקצועי נרחב במטרה לאפשר ללקוחות להינות מהנכס המניב עליו חלם.

עו"ד רועי סווירי, משרד עורכי דין
משה הלוי 11, קומה 5, ראשון לציון

טלפון  054-9888855
פקס: 1533-9587039
עמוד הפייסבוק

שעות פעילות:
ימים א- ה: 8:30-19:30
יום ו': 8:00-14:00

עורך דין רונן גרין

עו"ד רונן יצחק גרין הוא הבעלים של משרד ותיק המתמחה בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, ובעל ידע וניסיון רב בתחומי מקרקעין ונדל"ן. מדובר בתחום רחב שכולל אין ספור תקנות וחוקים בכל הקשור לקנייה ומכירת דירה, בנייה, יזמות, נכסים ופרויקטים הנוגעים באזרחים, קבלנים ובחברות יזמיות ועסקיות.

כתובתהחרש 16, נס ציונה. קומה 2, משרד 207.

טלפון 050-3695140

עורכי דין בראשון לציון

משרד עורכי דין ירון אילון

בעל רקע משפטי ומסחרי רחב ורב שנים בתחומי הליטיגציה המסחרית, עסקאות מורכבות ופשוטות, דיני מקרקעין בתים משותפים, ניהול מבנים והתדיינות במקרים שונים.
הניסיון במתן ייעוץ לתאגידים ולפרטיים תורם ללקוחות המשרד ערכים ויתרונות משמעותיים. המשרד צבר רצף של הצלחות לאורך השנים ויכולת יוצאת מן הכלל לניהול יעיל של תיקים הכולל הסכמי פשרות וכן בבתי המשפט.

כתובת: ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון

טלפון 03-7161515

עורכי דין בראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות