n
דף הבית / מומלצים / וטרינרים / צריכים וטרינר? אלו הוטרינרים המומלצים שלנו בבת-ים לשנת 2022 

צריכים וטרינר? אלו הוטרינרים המומלצים שלנו בבת-ים לשנת 2022 

חיית מחמד תמיד מכניסה אושר ושמחה לתוך הבית. הם לרוב תופסים חלק מרכזי בבית. גם המבוגרים וגם הילדים תמיד נהנים לבלות איתן והן הופכות לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. כולנו מפתחים כלפיהן רגשות וחשוב לנו לשמור עליהן. כאשר החתול שלנו צריך לעבור עיקור או שהכלב שלנו צריך חיסון אנחנו זקוקים למרפאה וטרינרית שתספק את זה. כדי להקל עליכם את החיפוש הכנו לכם רשימה של מרפאות וטרינריות אותן תוכלו למצוא בבת ים.

וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik
וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik

מרפאת ד"ר אילון יעל

הטיפול בחיות המחמד שלנו דורש מעטפת כוללת של טיפולים. ככל שמרפאה וטרינרית יכולה לספק מגוון רחב יותר של טיפולים כך יגבר הסיכוי שנגיע אליה.

המרפאה של ד"ר אילון היא אחת מהוותיקות בעיר ואחת המקצועיות שבה. יעל מציעה טיפול מקיף וכולל בחיות המחמד שלכם. כל טיפול שתוכלו לחשוב עליו ד"ר אילון יכולה לספק. טיפולי עיקור וסירוס, חיסונים, תילוע, בדיקות תקופתיות, טיפולים אורתופדיים, רפואה פנימית, כירורגיה, רפואה גריאטרית, טיפולי שניים, טיפולי רפואה משלימה הם כולם טיפולים שגרתיים במרפאה. בנוסף לכך המרפאה מתמחה גם טיפולים פחות שגרתיים כמו טיפולי התנהגות, טיפולי רפואה משלימה, טיפולי אנדוקרינולוגיה וטיפולים בבעיות עור. המרפאה גם מציעה שירותים נלווים אשר מטרתם היא לשמור על הקשר הקרוב בין המרפאה לקהל לקוחותיה. המרפאה תאסוף את חיית המחמד מביתכם, עורכת ביקורי בית ואף עוסקת בתכנון פינות חי ומתן ייעוץ תזונתי לבעלי חיים.

כתובת: רוטשילד 39, בת ים. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.9/5, איזי-8.9/10

וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik
וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik

המרכז לרפואה וטרינרית בבת-ים – בהנהלת ד"ר שרון דנון

חשוב לנו שמרפאה וטרינרית תהיה כמה שיותר מקצועית ושתחזיק במכשור מודרני, חדשני ומתקדם. ככל שמרפאה תהיה חדשנית ומקצועית ככה נוכל לסמוך יותר עליה.

המרכז לרפואה וטרינרית מחזיק בכמעט 20 שנה של ניסיון ברפואה וטרינרית והחל משנת 2004 ד"ר שרון דנון לקח על עצמו את ניהול המרכז. המרפאה מתגאה בעבודתה המקצועית וביחס האישי וההגון שהיא נותנת לקהל לקוחותיה הרחב. המרפאה מחזיקה במכשור הוטרינרי המתקדם ביותר שיש למרפאה וטרינרית להציע כמו מעבדת שתן ושירותי הדמיה מתקדמים. המרפאה משתמשת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לבצע טיפולים שונים כמו: ניתוחי עיקור וסירוס, חיסונים וטיפולים שגרתיים שונים. במרפאה קיימים מרכז קבלת וטרינרים מומחים מתחומים שונים ומרכז אשפוז וכירורגיה אשר נותנים מענה לכל חיות המחמד. בנוסף המרכז מציע מעטפת  של שירותים נוספים כמו מספרה לבעלי חיים, שירות משלוחי מזון וייעוץ למניעת פרעושים וקרציות.

כתובת: בלפור 153, בת ים. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.8/5, איזי-9.4/10

וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik
וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik

מרכז וטרינרי "פט קייר"

חיות המחמד שלנו הן הלב של הבית. יחס חם ואוהב זה התכונה החשובה ביותר שיכולה להיות לוטרינר וחשוב לנו שהוטרינר שיטפל בנו יהיה מסור ושאהבת בעלי חיים תהיה בראש מעייניו.

פט קייר הינה מרפאה אשר הוקמה לפני כ20 שנה גדולה ומצוידת ומנוהלת על ידי הוטרינר ד"ר גיל קרן. המקום מתמקד בהענקת שירותים ברמה הגבוהה ביותר הן לבעלי חיים והן לבעליהם. המרפאה הוקמה לפני למעלה מ 20 שנה ועם הזמן התרחבה וגדלה ואיתה חוג לקוחותיה והשירותים הניתנים בה. ב2010 המרפאה עברה שיפוץ כולל ומציעה ציוד חדשני ומתקדם המאפשר טיפולים מגוונים. צוות המרפאה מונה ארבעה וטרינרים, שלוש סייעות ואף ספרית חיות. הוטרינרים וסייעות במרפאה שומרים על מקצועיות ובמשך השנה הצוות מקפיד לקחת חלק בלימודי המשך, סמינרים וקורסים כדי לשמור על רמת המקצועיות של המרפאה. "פט קייר" מתמחה בטיפול בעיקר בכלבים, חתולים וחמוסים. העובדים חברים בעמותת הרופאים הוטרינרים לחיות מחמד ועובדים עם עמותות שונות ואף מטפלים בחתולי רחוב.

כתובת: שדרות בר אילן 85, בת ים. ציונים נכון לחודש אוגוסט 2021: גוגל-4.8/5, איזי-9.2/10

וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik
וטרינרים מומלצים בבת ים צילום: אילוסטרציה freepik

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות