דף הבית / חדשות העיר ראשי / רוכשים מיגוניות לילדי הגן

רוכשים מיגוניות לילדי הגן

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הנחה לרכוש כ-30 מיגוניות לגני הילדים ובכך להשלים את המיגון בחינוך הקדם יסודי בעיר. מ"מ וסגנית ראש העירייה המחזיקה בתיק החינוך, ליאל אבן זהר, תוביל את המהלך וכבר הבוקר קיימה ישיבה בנושא עם גורמי הביטחון והחינוך בעירייה "חשוב להרגיע ולציין כי במצב חירום, שיוגדר ע"י פיקוד העורף, הגנים שאין בהם מרחב מוגן, יועתקו למקום חלופי. במקביל אנו פועלים למציאת פתרונות מיגון לגנים שאינם ממוגנים תוך ימים ספורים. אנו ערוכים ומוכנים לכל מצב שיתפתח".

נזכיר כי מוקדם יותר הורה ראש העירייה לפתוח את המקלטים בראשון לציון. "נוכח המצב הביטחוני ובעקבות הרחבת מעגל הירי, הוריתי על פתיחת מקלטים בעיר לצורך הגברת מוכנות ולטובת שמירה על ביטחונם של תושבי העיר במקרה הצורך", ציין קינסטליך.

נזכיר כי חודש לאחר כניסת ראש העירייה לתפקידו, בדצמבר האחרון, החלה העירייה ברכישת 180 מחסנים לגני הילדים. הרגע למהלך הוא סיור שקיים ראש העירייה, רז קינסטליך וסגנו- אבי חיים, בגני הילדים ונחשפו לתופעה שחדרי הביטחון בגני הילדים משמשים כמחסן ציוד ולא פנויים לשעת חירום.

כעת, כל גן שהוצבו בשטחו מחסן אחסון, נדרש צוות הגן לפנות לגמרי את כל הציוד המצוי במרחב הממוגן או במקלט המצוי בגן ולהעבירו למחסן.

צילום: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות