דף הבית / חדשות העיר ראשי / שומרים על הילדים

שומרים על הילדים

רונן דמארי

 

על רקע מקרי ההתעללות בילדים בראש העין, פתח תקווה ונס ציונה, התכנסה השבוע הועדה לקידום בטיחות ילדים בעירייה בראשות המשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ'.

מטבע הדברים, חלק מהדיון הוקדש לנושא המוגנות בגני הילדים הפרטיים שבהם אין פיקוח. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני חושב שזו אחת הועדות החשובות בעירייה ולפי הנוכחות המרשימה כאן, אני לא היחיד שחושב כך" אמר קינסטליך והוסיף: "אנחנו צריכים את הועדה הזו, אנחנו רוצים לשמוע אתכם. אני לא מתבייש לשמוע ולא מתבייש ללמוד. כל החלטה שאנחנו מקבלים כאן היא עבור היקרים לנו מכל".

על פי נתוני "בטרם" חופשת הקיץ מזמנת סכנות רבות לילדים. מזג האוויר החם, השינוי בשגרה המשפחתית ושעות הפנאי הרבות חושפים את הילדים לסיכונים שונים. הועדה עסקה בין היתר בסכנות השונות כמו טביעות ילדים בבריכות השחייה הפרטיות , שכחת ילדים ברכב, מקרי פציעה חבלה וכוויות, הרעלה מחומרי ניקוי ,נפילה מגובה ועוד.

"אני רואה חובה לקדם את הנושאים החשובים לכולנו , בטיחות ילדים" אמרה אפרת אברמוביץ', המשנה לראש העירייה ויו"ר הועדה "עיריית ראשון לציון בחרה לתת לנושא הזה מקום בסדר ביום העירוני ואנו היום בהנהגת העיר החדשה מרחיבים את הפעילויות הרבות הנעשות להכשרת אנשי מקצוע לחינוך הילדים ולהעלאת מודעות ההורים. ראשון לציון מתכוונת לנקוט בפעילויות נקודתיות רבות ולתת להן מטריה עירונית במשמעות של עיר מקדמת בטיחות.

בימים אלו מינהלות שירות לתושב ברחבי העיר החלו בהרצאות חינמיות לתושבים בנושא עזרה ראשונה. כמו כן מתקיימות הצגות חינמיות כדי להטמיע את נושא הבטיחות אצל הילדים.

 

הועדה לקידום בטיחות ילדים בעירייה
צילום: עיריית ראשון לציון
הועדה לקידום בטיחות ילדים בעירייה
צילום: עיריית ראשון לציון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הייתם צריכים להתכונן לנושאים הללו לפני הקיץ אתה שמינה חודשים בתפקיד ולמה התעוררת עכשיו כי קרו מקרים ברמה ארצית? תמיד היית ממחזר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות