דף הבית / חדשות העיר ראשי / שבוע של הישגים בספורט לקריית החינוך אמירים ולגימנסיה הריאלית

שבוע של הישגים בספורט לקריית החינוך אמירים ולגימנסיה הריאלית

נבחרת כדורשת של תיכון אמירים (2)
נבחרת כדורשת של תיכון אמירים (2)

נבחרת הכדורשת של בנות קריית החינוך אמירים זכתה השבוע במקום ראשון במחוז מרכז לאחר שניצחו את נבחרת הבנות של תיכון בן יהודה בנס ציונה ואת נבחרת הבנות של תיכון הרצוג בית חשמונאים. רכזת חינוך גופני בתיכון ,הילה סימון, שמאמנת ומלווה את הנבחרות כבר כמה שנים, אמרה: "בסבב המשחקים האחרון הבנות הראו נחישות רבה שבאה לידי ביטוי בביצועים מקצועיים מרשימים". ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את הנבחרת על ההישג ואמר "הבאתם כבוד לעיר".

הנבחרת החלה לשחק ולהתאמן כבר בכיתה ז' וכבר בשנות החטיבה קטפו את המקום הראשון והשני בתחרויות העירוניות.

משחק הכדורשת הוא משחק קבוצתי הדורש מיומנויות פיזיות גבוהות ויכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות הקבוצה לכל חברה בקבוצה יש תפקיד מוגדר אם בהגנה או בהתקפה.

מנהלת קרית החינוך אמירים, אתי וינקלר, סיכמה: "המשחקים היו צמודים וברמה גבוהה. הנבחרת מורכבת מבנות בכיתות י/יא/יב. הן מאוד מגובשות ושיחקו ביחד תוך כדי פרגון והקרבה בהדרכתה של המורה הלה סימון. כל הכבוד".

נזכיר כי הישג זה מצטרף להישגים נוספים מרשימים באליפות התיכונים בכדורסל, כאשר גם נבחרת הבנות וגם נבחרת הבנים של הגימנסיה הריאלית העפילו לגמר אליפות התיכונים הארצית.

נבחרת הבנים בגימנסיה הריאלית
נבחרת הבנים בגימנסיה הריאלית
קבוצת הבנות בגימנסיה הריאלית
קבוצת הבנות בגימנסיה הריאלית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות