דף הבית / חדשות העיר ראשי / ראש העירייה, רז קינסטליך: "לא מסתפקים במקום הראשון"

ראש העירייה, רז קינסטליך: "לא מסתפקים במקום הראשון"

רונן דמארי

 

מבריקים את הרחובות. למרות הדירוג המחמיא של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שהציב את ראשון לציון במקום הראשון בניקיון, בעירייה מבקשים להשתפר ויוצאים בקול קורא למתן שרות לקרצוף וחידוש של רחובות העיר. בעירייה מבקשים לקבל הצעות לפתרונות ניקוי שיובילו להסרה מרבית של לכלוך גס, כמו הסרת כתמי שמן ושומן, צואה, שאריות פסולת, גרפיטי, מודעות, דבקים ועוד.  "כמובן שזה מחמיא לנו שאנחנו מקום ראשון בניקיון מבין הערים הגדולות" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך, ומיד הוסיף: "אבל אנחנו לא מסתפקים בזה, אני לא מרוצה ממצב הניקיון ויש עוד לאן לשאוף ולהשתפר. חשוב לי לציין שאנחנו מקבלים בברכה כל פנייה למוקד העירוני על לכלוך ופסולת, מבחינתי זו אזרחות טובה שמעידה על אכפתיות לסביבה שבה אנחנו גרים. אנו פועלים גם לשפר את זמן התגובה שלנו ובד בבד יוזמים הסברה בקרב התושבים על ימי הוצאת הפסולת ושמירה על הניקיון. במידת הצורך אנחנו עושים שימוש גם בכלי האכיפה".

קול הקורא שפרסמה העירייה מבקש לקבל מידע לאמצעים, שיטות, מכונות ופתרונות לצורך ניקיון, קרצוף וחידוש של רחובות העיר, לרבות כבישים, מדרכות, איי תנועה, מפרצי חניה, מעברים, חניונים ציבוריים וכל משטחי הריצוף מכל מין וסוג שהוא המצויים בשטחים ציבוריים, לרבות מתקנים ציבוריים המותקנים ברחובות כמו עמודי תאורה, רמזורים, ספסלים, שלטים, גדרות, קירות וכו'.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה, הוסיפה: "פרסמנו פנייה לקבלנים לקבלת הצעות ומידע למתן שרות לקרצוף וחידוש של רחובות העיר על מנת לאפשר לתושבי העיר לחיות בסביבה נקייה ונעימה. מטרת השרות החדש הינו להעניק מענה מקיף לנושא הניקיון. אני מאמינה שבכך נגיע לתוצאות הרצויות ונבטיח לתושבים עיר נקייה. אני מודה לראש העירייה, רז קינסטליך על שיתוף הפעולה והתמיכה".

סקר שביעות רצון התושבים מניקיון באזור המגורים פורסם בסקר החברתי 2018 ומציב את ראשון לציון במקום הראשון בקרב שמונה הערים הגדולות עם 64.5%.

 

 

צילום: צ'ארלס יעקב
רז קינסטליך. צילום גיא קרן
רז קינסטליך. צילום גיא קרן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות