דף הבית / חדשות העיר ראשי / פיילוט להצללת מגרשי הספורט בבתי הספר יצא לדרך

פיילוט להצללת מגרשי הספורט בבתי הספר יצא לדרך

רונן דמארי

 

הבוקר נחנך בבית הספר היסודי ניצנים מגרש הספורט המשודרג שעבר הצללה. מדובר בפיילוט של עיריית ראשון לציון להצללה של מגרשי הספורט החיצוניים המשמשים גם לטקסים בבתי הספר. עלות ההצללה ושדרוג המגרש הסתכמו בסכום  של כ 250 אלף שקל. מדובר בהצללה הראשונה של מגרשי ספורט בבתי ספר. את הפיילוט יזם סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע אבי חיים בתמיכתו של ראש העיר, רז קינסטליך. מנהל שפ"ע היה אמון על ביצוע העבודות והחברה העירונית הייתה שותפה לשדרוג המגרש. ההצללה מספקת פתרון לחום הכבד השורר בחודשי הקיץ ומסייעת לשמירה על בריאותם ומניעת חשיפת של הילדים לשמש.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך, שבעצמו היה תלמיד בבית הספר, אמר: "כיף לבוא לפה ולראות השינוי. אנחנו נהנים מההשקעה בילדים שלנו. זה מדהים ונמשיך זאת בעוד בתי ספר בעיר. זה המשך ישיר להחלפת החול  ושדרוג החצרות בגנים. בחודשי הקיץ נעשה עוד המון שיפוצים. אני מודה לסגני, אבי חיים על העבודה המאומצת."

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים: "במסגרת המדיניות שמוביל ראש העיר. אנחנו שמחים לחנוך את ההצללה. מדובר על פתרון נהדר לחום הכבד שמונע לעיתים יציאה למגרש בחוץ. אני מודה לשפ"ע ולחברה העירונית. נמשיך לעשות לטובת הילדים של ראשון."

המגרש בניצנים אחרי. צילום: באדיבות העירייה
המגרש בניצנים אחרי. צילום: באדיבות העירייה
גזירת הסרט בניצנים. צילום: באדיבות העירייה
גזירת הסרט בניצנים. צילום: באדיבות העירייה
המגרש בניצנים לפני
המגרש בניצנים לפניצילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות