דף הבית / חדשות העיר ראשי / ערב יום הכיפורים תש"פ: חברה קדישא ראשל"צ שכרה מאבטחים לשמירה על הסדר

ערב יום הכיפורים תש"פ: חברה קדישא ראשל"צ שכרה מאבטחים לשמירה על הסדר

רונן דמארי

 

כחלק מייעול השירות וההתמודדות עם אלפי מבקרים בערב יום הכיפורים בבתי העלמין בראשון לציון, שכרה חברה קדישא ראשל"צ מאבטחים אשר ישמרו על הסדר. "המטרה היא לאפשר נגישות לכלל המבקרים בתוך בית העלמין ולמנוע רוכלות שתגרום לעיכובים או למניעת כניסת אמבולנסים", אמר מנכ"ל חברה קדישא ראשל"צ, ישראל הורוביץ.

 

ערב יום הכיפורים תש"פ יחל בעוד יומיים, ביום שלישי ויום זה הוא העמוס ביותר בשנה מבחינת המבקרים בבתי העלמין בישראל. מדובר למעשה בשיא של עשרת ימי תשובה, בנוסף ליום תשעה באב. כמדי שנה, נעזרת חברה קדישא ראשל"צ בפקחים עירוניים אשר ישמרו על הסדר באזור החיצוני של בתי העלמין.

 

מאחר וצפויים לפקוד את בית העלמין אלפי מבקרים, יש צורך לשמור על הסדר בתוככי בית העלמין, היכן שאין לפקחי העירייה סמכות ולכן, לטובת הציבור ושמירה על הסדר, החליטו לשכור מספר מאבטחים מחברת "שי רושו". המאבטחים יוצבו בשתי הכניסות לבית העלמין גורדון ומאבטח נוסף יסייר בין הכניסות.

 

"המטרה היא למנוע חסימת מעברים, לאפשר נגישות לכלל הציבור בצורה מכובדת ונאותה וגם למנוע חסימות מיתרות של כניסת אמבולנסים", אמר מנכ"ל קדישא ראשל"צ, ישראל הורוביץ. לדבריו, לעיתים יש פעילות של רוכלים, או של אנשים שמבצעים "כפרות" ואגב כך חוסמים את המעברים ומקשים על התנועה.

 

הורוביץ הזכיר כי לאחרונה השיקה קדישא אפליקציה חדשה , GRAVES אשר נועדה להכווין את הציבור לקבר של יקיריהם בקלות ובנוחות. בראשון לציון מופו לשם כך כ-50 אלף קברים וניתן להיעזר באפליקציה. עם זאת, לטובת הציבור, גם השנה נערכים במשרדי קדישא ראשל"צ עם מענה טלפוני לטובת מידע על מיקום קבר ואם יש צורך, גם הכוונה טלפונית מנציג החברה. לנוחיותכם, מצורף מספר הטלפון של המשרדים: 03-9665522.

 

כזכור, לקראת חגי תשרי, נערכה חברה קדישא ראשל"צ עם צוות פועלים גדול, אשר הכשירו וניקו בצורה יסודית את בתי העלמין. בנוסף, הוצבו שירותים כימיים מעבר לשירותים הקיימים, על מנת לתת מענה לציבור שצועד מרחקים גדולים.

צילום: חברה קדישא ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות