דף הבית / חדשות העיר ראשי / נתקעתם עם פנצ'ר או בלי דלק? דווחו למוקד העירוני

נתקעתם עם פנצ'ר או בלי דלק? דווחו למוקד העירוני

ניידות החברה לבטחון המפטרלות ברחבי העיר יהיו זמינות מעתה לכל תושבת או תושב שנתקעו בדרכים או זקוקים לסיוע, בין אם בגלל תקר בגלגל או בלי דלק * ראש העירייה, רז קינסטליך: "זהו עוד צעד במהפכת השירות עבור התושבים"

 

נתקעתם בלי דלק בצד הדרך? תוסיפו את הטלפון של המוקד העירוני לחיוג המקוצר, זה עשוי לעזור לכם. ראש העירייה, רז קינסטליך בשיתוף עם מחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, הנחו את מנכ"ל החברה לבטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני, שמעתה פקחי החברה יהיו זמינים גם לפניות תושבים הזקוקים לסיוע בדרכים.

כיום מפטרלות ברחבי העיר, בכל רגע נתון, 11 ניידות האמונות על שמירת הסדר והביטחון, שמירה על איכות חיי התושבים ומשימות נוספות לצד משטרת ישראל. ניידות אלו יהיו מעתה זמינות גם עבור תושבים שנתקעו ללא דלק או בשל תקר בגלגל. "זהו עוד צעד במהפכת השירות עבור התושבים" מסביר ראש העירייה, רז קינסטליך, ומוסיף "לשמחתי, גם עובדי החברה לבטחון רואים זאת כך ולאורך השנים, כמחזיק תיק החברה לבטחון, קיבלתי דיווחים ומכתבי תודה והערכה לפקחים שסייעו לנהגים שנתקעו בצד הדרך".

יש לציין כי מהלך זה הוא חלק מהשינויים הארגוניים בחברה לבטחון במסגרתם אוחדו אגפי החניה והסיור כך שהפקח ישמש כפקח רב תכליתי. מטרת השינוי המבני היא ייעול תהליכי העבודה, חיסכון במשאבים ובעיקר שיפור השירות שניתן לאזרחים ולתושבי העיר על ידי פקחי החברה.

מוטי נחמני: "היוזמה הזו של ראש העיר, מר רז קינסטליך, שמה את השירות קדימה לפני הכל וזהו נדבך נוסף בתחום השירות שאנחנו מקדמים על פי הנחיית ראש העיר. אני סבור שיוזמה זו תדגיש את דרכו של ראש העיר ששם את השירות לאזרח במרכז ואני שמח שהפקחים לוקחים חלק מרכזי בפעילות."

מוטי נחמני
רז קינסטליך. צילום גיא קרן
רז קינסטליך. צילום גיא קרן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות