דף הבית / חדשות העיר ראשי / נתפס אלכוהול מזויף באחד ממקומות הבילוי בעיר

נתפס אלכוהול מזויף באחד ממקומות הבילוי בעיר

רונן דמארי

 

מידע שהתקבל ממשרד הבריאות על חשד לאלכוהול מזויף באחד ממקומות הבילוי במרכז העיר, הקפיץ למקום את יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לבטחון. הצוות המשולב החרים מותג מוכר של וודקה והעביר אותה לבדיקת משרד הבריאות. שם התברר שהאלכוהול אכן מזויף. לבעל העסק צפוי להיערך שימוע ובמקביל הועברו הפרטים לטיפול משטרת ישראל ומשרד הבריאות.

זו הפעם השנייה בחודש האחרון שמתקבל מידע ממשרד הבריאות הנובע מעדויות של לקוחות על הקאות וסחרחורות. גם בפעם הקודמת מיהרה יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לבטחון להגיע לפיצוצייה החשודה, להחרים מותג אלכוהולי ולהעבירו לדגימה, שגם אז נמצא כי מדובר באלכוהול מזויף.

בשנים האחרונות גוברת תופעת הפצת משקאות אלכוהוליים מזויפים במכולות ופיצוציות ברחבי הארץ. התופעה מהווה סכנה ממשית לבריאות הצרכנים ועשויה להוביל לבחילות, הקאות ואיבוד הכרה. במקרים חמורים שהיו בעבר, שתיית אלכוהול מזויף גרמה לעיוורון ואף למוות. "התופעה מהווה סכנה ממשית לבריאות הציבור ולכן זמן הפעולה הוא קריטי" מסביר מנהל יחידת השיטור העירוני "ולכן נדרשות פעולות מיידיות ומדויקות להסרת אלכוהול מזויף מהמדפים".

במקביל לפעילות זו, יחידת השיטור העירוני פושטת על קיוסקים ופיצוציות באקראי ומעבירה דגימות אלכוהול לבדיקה. בביקורות שנעשו עד כה, לא אותרו ממצאים חריגים.

סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, המחזיק בתיק החברה לבטחון, שיבח את פעילות היחידה והוסיף: "אני קורא לציבור לגלות ערנות. אם חשתם ברע לאחר שתיית אלכוהול, דווחו למשרד הבריאות ומנעו את המקרה הבא".

 

 

התמונות מביקורת אלכוהול בעיר.
התמונות מביקורת אלכוהול בעיר.
* האלכוהול בתמונות לא נמצא מזוייף
התמונות מביקורת אלכוהול בעיר.
התמונות מביקורת אלכוהול בעיר.
* האלכוהול בתמונות לא נמצא מזוייף

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות