דף הבית / חדשות העיר ראשי / ניצן פלג הודיע על התפטרותו

ניצן פלג הודיע על התפטרותו

רונן דמארי

 

בדרך לאתגרים חדשים: במכתב שמוען גם לממלא מקום יו"ר הדירקטוריון של החברה המשנה לראש העיר, אסף דעבול, ציין ניצן פלג: "בהמשך לשיחתנו, הריני להודיע לך בזאת על סיום תפקידי בחברה הכלכלית עקב תחושת סיפוק ומיצוי והרצון שלי להמשיך הלאה לאתגרים חדשים. ההתפטרות תיכנס לתוקפה החל מיום ה -30.7.19 וזאת על פי חובתי למתן הודעה מוקדמת. בהזדמנות זו ברצוני להודות לך ולהנהלת העיר הנוכחית והקודמת, לדירקטוריון החברה, לעובדי העירייה והחברה הכלכלית, על תקופת עבודתי בחברה הכלכלית במשך 14 שנים שבה פעלנו רבות למען התפתחותה של העיר ראשון לציון".

עוד ציין פלג במכתבו: "חשוב לי לומר, שבמהלך התקופה הנוכחית ואם יש צורך גם אחריה, אעשה את כל הנדרש על מנת להעביר למנכ"ל החדש שייבחר, חפיפה מסודרת על עבודת החברה והעירייה. אני מאחל לחברה הכלכלית ולעירייה הצלחה בהמשך הדרך".

במענה למכתב ההתפטרות השיב דעבול לפלג במכתב משלו: "צר לי על בקשתך לסיים את עבודתך כמנכ"ל החברה. אנו מכירים מזה כ -14 שנים, לאחרונה אנו עובדים צמוד מזה כארבעה וחצי חודשים בתפקידי כמ"מ יו"ר הדירקטוריון, ברצוני לציין את שיתוף הפעולה ביננו ואת מסירותך לחברה. אין לי ספק שלאורך כל תקופת בחירת מחליפך, תקופת החפיפה וכן לאחר פרישתך תמשיך לסייע ככל הנדרש. אסיים מכתבי זה באיחולי הצלחה בהמשך הדרך, בטוחני שתצליח בכל מקום אשר תבחר".

פלג הוא הבכיר הרביעי שמסיים את תפקידו בעירייה מאז בחירתו של קינסטליך לראשות העיר, אלא שהוא עושה זאת מיוזמתו. קדמו לו מנהלת המוקד העירוני ניצה אבירם, דוברת העירייה לשעבר טליה סומך ומנהלת השירות, פניות הציבור ושיל"ת, מיכל ישראלי – סייפר, שקיבלו הודעות על סיום העסקתן.

במערכת הפוליטית ישנם הסבורים כי לא מן הנמנע שבעתיד הקרוב יחול שינוי גם בתפקידי המנכ"לים של חברות עירוניות נוספות, אולם נכון למועד כתיבת שורות אלו, הדבר אינו נמצא על הפרק לפחות לא באופן רשמי.

עובדים המועסקים בחוזה בכירים חוששים למקום עבודתם מאז היוודע תוצאות הבחירות, אולם קינסטליך, לא ממהר לבצע שינויים העשויים לטלטל את המערכת ומעדיף לתת לעובדים הבכירים אפשרות להוכיח את עצמם ואת היותם ראויים לתפקיד בו הם מחזיקים.

גורם בכיר בקואליציה של ראש העיר, רז קינסטליך, אמר לאחרונה ל"גל גפן": "רז הזכיר מספר שמות של עובדים בחוזה בכירים שהוא מתכוון לפטר, אבל לא הייתה ישיבה או דיון מיוחד בנושא הזה. הבנתי שהוא לא מוכן יותר לשלם את חוזי הבכירים הגבוהים. היו עובדים בכירים שנקלטו בתהליך פחות מסודר, ראש העיר רוצה לצמצם במשרות ובהיקף עלויות השכר ולכן עשה את הצעד הזה. יש עוד כמה עובדים שככל הנראה יקבלו בקרוב הודעה על הפסקת העסקתם בעירייה".

פלג עצמו מסר השבוע ל"גל גפן": "לאחר 14 שנים בחברה הכלכלית, בהן כיהנתי הן כסמנכ״ל והן כמנכ״ל החברה, החלטתי לפרוש מתפקידי עקב תחושת סיפוק ומיצוי והרצון שלי להמשיך הלאה לאתגרים חדשים.

ברצוני להודות להנהלת העיר הנוכחית והקודמת, לדירקטוריון החברה, לעובדי העירייה והחברה הכלכלית, על תקופה מרתקת, אינטנסיבית, מלאה בעשייה למען התפתחותה של העיר ראשון לציון. הדגשתי בפני ראש העירייה ובפני מ״מ יו״ר הדירקטוריון כי במהלך התקופה הנוכחית, ואם יש צורך גם אחריה, אעשה את כל הנדרש על מנת להעביר את התפקיד באופן הטוב ביותר למנכ״ל שיבחר. אני מאחל לחברה הכלכלית ולעירייה הצלחה בהמשך הדרך".

ניצן פלד (צילום: סיון פרג)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות