דף הבית / חדשות העיר ראשי / מתחיל לפרוע את השטרות

מתחיל לפרוע את השטרות

רונן דמארי

 

בהצעת ההחלטה שהובאה לאישור חברי מועצת העיר בישיבה שהתקיימה לאחר סגירת הגיליון, נאמר כי עיריית ראשל"צ תאמץ הנחה בשיעור של עד 25 אחוזים לאזרח ותיק המקבל אחת מהקצבאות הבאות – קצבת אזרח ותיק, קצבת שארים, גמלת תלויים לבני משפחה של נפטר מפגיעה בעבודה או קצבת נכות בשל פגיעה בעבודה כאשר ההנחה מחושבת עבור 100 מ"ר משטח הנכס.

על פי הצעת ההחלטה, ההנחה אינה תלויה בהכנסתו של האזרח הותיק וניתנת לכל אזרח ותיק המקבל את אחת מהקצבאות המוזכרות לעיל בלא צורך בהגשת בקשה מיוחדת ולעמידה בתנאים כלשהם.

עוד מצוין כי נכון להיום העירייה מאמצת את תקנות ההסדרים במשק המדינה הנוגעות להנחה בארנונה באופן חלקי בלבד, כך שאזרח ותיק מקבל הנחה של 15 אחוזים בלבד עד 100 מ"ר משטח הנכס.

בהצעת ההחלטה נאמר: "מתן ההנחה המרבית תקל בצורה משמעותית על התושבים הותיקים המתקיימים רובם בדוחק רב". המשמעות התקציבית של קבלת ההצעה הינה כשלושה מיליון שקלים.

חברי המועצה יתבקשו להצביע עבור אימוץ התקנה המעניקה לאזרחים הותיקים את שיעור ההנחה המירבי בארנונה בגובה של 25 אחוזים.

יצוין כי על פי חוק אזרחים ותיקים זכאי אזרח ותיק שמשתכר עד לגובה השכר הממוצע במשק להנחה בשיעור של 30 אחוזים בכפוף להצגת מסמכים מתאימים על השתכרותו.

קינסטליך מסר השבוע ל"גל גפן":"כפי שאמרתי חזור ושוב במהלך קמפיין הבחירות שלי, תושבי העיר הוותיקים הם בשר מבשרה של העיר ראשון לציון וחלק בלתי נפרד מאופיה של העיר. לכן החלטתי להוקיר להם תודה, כבר בישיבת המועצה החגיגית להגדיל עבורם את ההטבה המוענקת להם בהיותם תושבים ותיקים, תושבי העיר, להנחה המקסימלית המותרת בחוק העומדת על 25% הנחה. בכוונתי לשים את התושב הוותיק במרכז ולדאוג לרווחתו".

רז קינסטליק. צילום: יח"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. צ'רחמן זהבה

    כל הכבוד, סוף סוף ראשון תצטרף לעוד הרבה ערים בארץ עם ההטבה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות