דף הבית / חדשות העיר ראשי / מצמצמים שימוש בבקבוקי פלסטיק

מצמצמים שימוש בבקבוקי פלסטיק

רונן דמארי

 

עיריית ראשון לציון מובילה מהלך סביבתי גדול במערכת החינוך על מנת להוביל צמצום שימוש בבקבוקי פלסטיק.  ביום שישי שעבר החלה העירייה לחלק, באמצעות אגף קיימות וסביבה ומינהל החינוך, בקבוקי שתייה רב פעמיים לכל תלמידי בתי הספר היסודיים בראשון לציון. סך הכל יחולקו 19,260 בקבוקים 750 מ״ל עם גומיות אחיזה שאמורים להחליף את בקבוקי הפלסטיק שהתלמידים מביאים עימם ללימודים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "יש כאן אמירה עירונית, כמי שאמונים על מערכת החינוך בעיר, יש לנו תפקיד משמעותי בהטמעת תהליכים סביבתיים שישפרו את חיינו ואת הסביבה שבה אנחנו חיים. אני מקווה שההורים יצטרפו אלינו וביחד נוביל מגמה בעיר לצמצום צריכת בקבוקי פלסטיק".

התלמידים יקבלו את הבקבוקים באופן אישי ולצדם ברכת שנה טובה על קלף ממוחזר. הבקבוקים יחולקו במסגרת פעילות חווייתית שתתקיים ב-58 בתי ספר בעיר. צמד מפעילים יעבירו מסר על הנזקים הסביבתיים הטמונים בשימוש בפלסטיק חשיבות השימוש במוצרים רב פעמיים.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה, הוסיפה: "לקראת השנה החדשה אני מברכת את העיר שלנו שנדע לשמור על הסביבה ושילדנו יקבלו ערכים וידע בנושא חינוך סביבתי . היוזמה לחלוקת בקבוקים לשימוש רב פעמי בליווי הסבר על הנזק הסביבתי שנעשה בשימוש בבקבוקים חד פעמיים, נובעת מתוך רצון לתת לילדנו את הפתרון לשמירה על הסביבה בנושא. בתקווה לשימוש נכון בבקבוק יחד נשמור על סביבה ירוקה ובריאה".

צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות