דף הבית / חדשות העיר ראשי / מעוניינים לתרום לקהילה?

מעוניינים לתרום לקהילה?

רונן דמארי

 

היחידה הקורמת עיר וגידים בימים אלו נוסדה ביוזמתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי ואמורה להוות סיוע לתפקוד השוטף של היחידה. עד עתה נענו לקריאה כ -20 מתנדבים והיד עוד נטויה.

בביצקי אמר השבוע ל"גל גפן": "כבר בישיבת ועדת הביטחון הראשונה קראתי לציבור באופן פומבי וגם לחברי הועדה ביקשתי מהם לעזור לי לבנות מערך מתנדבים כי אנחנו צריכים עזרה. ראיתי שלמעשה מהישיבה הראשונה לא התקדמו דברים ואף אחד לא הצליח לגייס מתנדבים אז כיו"ר תנועת "ראשונים" פניתי בקבוצות שלי לחברי התנועה עם קריאה להתחיל להתנדב בחברה לביטחון וכך הצלחתי לגייס עשרים מתנדבים ומיום ליום זה הולך וגודל. זה לא יהיה רק לחופש הגדול אני רוצה לעשות את הפעילות באופן קבוע, אגב אני אחד מהמתנדבים".

 

-מה הם יעשו בפועל?

"עשינו להם כמה הדרכות של החברה לביטחון של סגן מנהל אגף סיור ופיקוח, אמנם אין להם סמכויות של פקח אבל הם יכולים לעזור לפקח. אני שם מתנדב ופקח יחד וכך אני מפעיל עוד ניידת. הם ייצאו מהשעה עשר בלילה עד השעה שלוש בלילה לפי היכולת שלהם, אבל לא פחות מארבע שעות. הם מקבלים מכשיר קשר וחולצות של החברה לביטחון ויוכלו להזעיק עזרה ותגבורת.

 

-מדוע שיתנדבו ליחידה שלכם ולא למשמר האזרחי?

"מי שרוצה לפנות למשטרה יכול לעשות את זה אבל הבירוקרטיה שם הרבה יותר קשה, אצלנו זה יותר קל. אני לא אחראי על המשטרה אני אבקש להתנדב בחברה לביטחון ומצפה ממי שרוצה לעזור לנו בפעילות השוטפת להגיע ולהתנדב. בעוד

שבוע המתנדבים כבר יתחילו לעבוד".

 

מי שמרכז את המתנדבים הוא אלכס בבושקין שאמר: "מה שקרה זה שרשמנו בכל הפורומים ובקבוצות הוואטס אפ שאנחנו רוצים לגייס מתנדבים ושאנחנו מתגייסים בעצמנו. תוך פחות מחודש יש לנו 25 מתנדבים נצא במשמרות מעשר בערב עד שתיים שלוש לפנות בוקר לפעמים נעבוד ביחד עם פקחים ולפעמים לבד. החברה לביטחון תתן לנו רכב ונסייר באזורים האלו. הגיוס הראשוני מעשה מאנשי סיעת הראשונים אבל עכשיו מצטרפים תושבים מכל רחבי העיר כולם התגייסו לטובת המטרה".

 

-הגיעו יותר גברים או נשים?

"מגיעים גם גברים וגם נשים בכל מיני גילאים. הבחור הכי צעיר שמתנדב הוא בן 20 ומשהו ויש לנו גם תושבת בת 60. יש גם זוגות של בעל ואשה שמתנדבים יחד.

אנשים שאכפת להם מהעיר שלנו ורוצים לתרום פעם או פעמיים בשבוע יכולים ליצור קשר, זה יעזור מאוד לעיר ובייחוד בימות הקיץ שהיא התקופה הבעייתית ביותר. אבל אנחנו לא עוצרים את זה בקיץ אלא ממשיכים בכל השנה".

 

תושבים המעוניינים להתנדב ביחידה החדשה יכולים לפנות ללשכתו של סגן ראש העיר מקסים בביצקי או למשרדי החברה לביטחון.

מתנדבי החברה לביטחון
צילום: פרטי
מקסים בביצקי
מקסים בביצקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות