דף הבית / חדשות העיר ראשי / מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ביקר ברמת אליהו

מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ביקר ברמת אליהו

רונן דמארי

 

אתמול  התקיים בראשון לציון ביקור של  מנכ״ל רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), עדיאל שמרון והנהלת רמ״י יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך, חבר מועצת העיר אסף דעבול, מנכ״ל העירייה וגורמים נוספים מהנהלת העירייה ומנהלת פינוי בינוי רמת אליהו. במסגרת הביקור, שמטרתו לבחון את התקדמות פרויקט בינוי-פינוי-בינוי ברמת אליהו,  נערך סיור בשכונות החדשות הנבנות בעיר והן בשכונת רמת אליהו. במהלך הסיור הוצגה בפני המשתתפים התקדמות הבנייה בשכונות החדשות,  נרקיסים ונחלת יהודה מערב וכמו כן, הוצגו התוכניות הקשורות לפרויקט ברמת אליהו, לוח הזמנים המשוער וכו' .
לאחר הסיור התקיימה ישיבת סיכום ביקור במנהלת פינוי-בינוי רמת אליהו בהשתתפות כל המכובדים בה הודגש שיתוף הפעולה ההדוק והפורה בין העירייה בהובלת ראש העירייה ומנהלת פינוי בינוי בשכונה לבין הנהלת רמ״י בקידום הפרויקט ופרויקטים משותפים נוספים המקודמים בעיר.

 

כזכור, לאחרונה הכריזה ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל על חברת שיכון ובינוי נדל"ן כזוכה במכרז השני במסלול בינוי-פינוי-בינוי של רשות מקרקעי ישראל, שיצא בשיתוף עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ועיריית ראשון לציון. במסגרת המכרז תבנה חברת שיכון ובינוי נדל"ן 155 יחידות דיור בשכונת נוריות בראשון לציון. כמו כן, בישיבתה האחרונה אישרה ועדת תכנון ובנייה את בקשת היתר הבנייה של חברת אשדר שזכתה במכרז הראשון במסלול בינוי-פינוי-בינוי לבניית 200 יחידות דיור בנחלת יהודה מערב.

 

עד כה, קיבלה מנהלת בינוי-פינוי-בינוי מלמעלה מ- 1,100 בעלי דירות את כתב ההסכמה, ו-7 בניינים אשר בהם חתמו כבר כל בעלי הדירות על ההסכם מול המדינה משולבים במכרזים הראשונים לבנייה. מנהלת פינוי-בינוי רמת אליהו, פועלת כל העת מול תושבי השכונה בהסברה, ארגון וליווי התושבים בדרך הבטוחה למימוש זכויותיהם, וקידום התוכנית והפרויקט כולו. המנהלת פועלת ללא מטרת רווח ושמה לה למטרה לשפר את איכות החיים של תושבי השכונה עד לתום הפרויקט.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך:  "אנו בעירייה משקיעים משאבים רבים על מנת לקדם את פרויקט הפינוי בינוי ברמת אליהו. אני מברך על שיתוף הפעולה ההדוק עם רשות מקרקעי ישראל לקידום פרויקט זה – שהינו תקדימי וייחודי לראשון לציון. פרויקט הבינוי-פינוי- בינוי יאפשר לנו לשנות את פני השכונה ולהעניק לתושביה, המתגוררים בה כיום, שיפור משמעותי באיכות חייהם.

 

ראש מנהלת פינוי בינוי רמת אליהו, דודו מנצור : "הביקור אתמול היה מוצלח מאד וכל המשתתפים הביעו את התרשמותם מהתקדמות הפרויקט. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה המוצלח בין מנהל מקרקעי ישראל לעירייה ולמנהלת פינוי בינוי יסייע משמעותית  לעמוד בלוח הזמנים המתוכנן ולקדם את הפרויקט תוך התחשבות מרבית בצרכי התושבים ורצונותיהם.

ביקור מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ברמת אליהו
צילום: עיריית ראשון לציון
ביקור מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל ברמת אליהו
צילום: עיריית ראשון לציון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות