דף הבית / חדשות העיר ראשי / מנהל חדש למיון הכללי מס' 1 בארץ – בשמיר אסף הרופא

מנהל חדש למיון הכללי מס' 1 בארץ – בשמיר אסף הרופא

ד"ר שריסט עזב את אסף הרופא לפני כשבע שנים לטובת השתלמות מקצועית ברפואה דחופה במלבורן- אוסטרליה. שם שהה במשך כשנתיים. עם חזרתו לארץ מונה למנהל מלר"ד בית החולים וולפסון, ועתה , כאמור, אחרי חמש שנים בוולפסון, ינהל ד"ר שריסט את המיון הכללי בשמיר אסף הרופא.

"אסף הרופא הוא הבית הטבעי שלי", מדגיש ד"ר שריסט: "משנת 99 כסטאז'ר מתחיל, דרך ההתמחות בפנימיות וברפואה דחופה וכלה בתפקיד סגן מנהל המלר"ד עד לפני שנים אחדות. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי מטעם הנהלת המרכז הרפואי לשוב לכאן  ולנהל את המיון הגדול בשפלה עם למעלה מ- 140,000 מטופלים בשנה. יש כאן צוותים רפואיים וסיעודיים ופרא רפואיים  מצוינים וכולי תקווה שהתוכניות לבניית מלר"ד חדש למרכז הרפואי שמיר יקרום עור וגידים במהרה ויהיה נדבך נוסף בשיפור השירות למטופלנו".

ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי שמיר, ברכה את ד"ר שריסט עם כניסתו לתפקיד וציינה כי: "המיון שלנו במרכז הרפואי עובר שינוי מהפכני רפואי – מקצועי ושירותי  ובצדק זכינו במקום הראשון בקרב חדרי המיון הגדולים בארץ, ע"פ משרד הבריאות לשנת 2018 . אני בטוחה כי  ד"ר משה שריסט ימשיך להוביל את המיון קדימה וישמור על מצוינותו בארץ ככלל ובשפלה בפרט".

צילום: דוברות המרכז הרפואי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות