דף הבית / חדשות העיר ראשי / מיקי אלון מונה ליו"ר הוועד למען החייל בראשון לציון

מיקי אלון מונה ליו"ר הוועד למען החייל בראשון לציון

רונן דמארי

 

ראשון לציון היא העיר הגדולה בישראל המובילה בגיוס לצה"ל הן בקרב הגברים והן בנשים. מאחורי נתון זה עומדות פעילויות רבות שנעשות טרום הגיוס ובמהלך השירות. אלא שעד כה, כל הגורמים שלהם יש מעורבות בתחום, פעלו בנפרד. עתה הוחלט באגודה למען החייל לרכז את כל הפעילויות תחת קורת גג אחת- הועד למען החייל בראשון לציון. לתפקיד יו"ר העמותה החדשה מונה איש הציבור, מיקי אלון, לאחר שגבר על המתמודדים האחרים. ראש העירייה, רז קינסטליך, נתן את ברכתו למהלך ואמר: "אנחנו גאים בחיילים שלנו ואנחנו כאן כדי לתמוך בהם בכל דרך שניתן" אמר קינסטליך והוסיף "יש בעיר השקעה רבה ופעילויות נפלאות עבור חיילי העיר. אני משוכנע שריכוז כל הפעילויות יחד יניב עשייה רבה יותר ויתרום להטמעת ערכי הציונות ואהבת המדינה לצד העלאת המוטיבציה לשירות משמעותי בצה"ל".

מי שיעמוד בראש הועד הוא מיקי אלון, איש ציבור מוכר בעיר ששימש בשורה של תפקידים בהנהגת ההורים ואב לשני חיילים בצה"ל. למעשה, כבר לפני מספר שנים, לאחר שבנו הגדול, אורי אלון, התגייס, החליט מיקי, יחד עם המתנדבים משה וטנברג וליאונה שרעבי, להקים סניף של הועד למען החייל שנקרא היום "יחד למען החייל'.

התפקיד הוא בהתנדבות מלאה וכבר עתה החל אלון בגיוס מתנדבים נוספים לקחת חלק בפעילות הועד. כל הגורמים העירוניים הונחו לשתף פעולה עם הועד "החיילים הם אחינו, בנינו, הורינו" אומר אלון ומוסיף: "יש לנו אחריות וחובה חברתית להיות שם עבורם. התחלנו בגיוס מתנדבים ואני משוכנע שהועד יתרום רבות לקידום רווחתם של חיילי העיר". עם כניסתו לתפקיד, יפרוש אלון, לאחר 18 שנים, מהנהגת ההורים העירונית והארצית.

מי שמעוניין להתנדב יכול לשלוח בקשה לדוא"ל [email protected]

 

מיקי אלון יו"ר הוועד למען החייל לראשון לציון
מיקי אלון עם בניו אורי ואיתמר. צילום: עצמי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות