דף הבית / חדשות העיר ראשי / מחליפים שלטון ליום אחד

מחליפים שלטון ליום אחד

חילופי שלטון. צילום: עודד קרני
חילופי שלטון. צילום: עודד קרני

ביום חמישי חברי פרלמנט הנוער, ראשי מועצות תלמידים ונציגי מועצות תלמידים בבתי הספר השתלטו  לכמה שעות על העירייה והחליפו תפקידים עם בכירי העירייה והעומד בראשה, רז קינסטליך. למעשה ההודעה לעיתונות נכתבה על ידי דובר הפרלמנט עומר בן עמי וסגנית הדובר- שקד אסרף. יום חילופי שלטון הוא יום שבו בני הנוער מצטוותים לבעלי התפקידים בעירייה ולומדים ומלמדים האחד את השני מהתפקידים המקבילים והשונים. מטרת היום, היא לתת לבני הנוער "טעימה קטנה" מהאתגרים והבעיות היומיומיים בניהול עיר, וכן לתת להם אפשרות להשמיע את קול הנוער ואת ההדגשים החשובים לו.

את בוקר היום, פתחו בני הנוער בשעה 7:30 בבניין העירייה, לישיבת הנהלת העיר. יו"ר פרלמנט הנוער, דניאל גורוב בשיתוף חברי מזכירות הפרלמנט, העלו את הנושא שנבחר על ידם כחשוב ביותר לבני ובנות הנוער בעיר: קידום ספורט ותזונה בריאה.

בני הנוער בקשו במהלך הדיון הקצאת משאבים נוספים להקמת מתחמי ספורט וכושר בבתי הספר במרכזי נוער וברחבי העיר. בראשון לציון קיימים מאות מתקני כושר הפרוסים ברחבי העיר, מתחמי כושר מקצועיים, מרכזי קהילה המפעילים חוגי ספורט, מגרשי ספורט, וקבוצות ספורט בשלל תחומים. השנה נבנו מתחמי ספורט בעלות של שני מיליון שקלים והתקציב צפוי לעלות בשנה הבאה. חברי פרלמנט הציגו את הסקרים שערכו ובהם הצביעו רוב בנות ובני הנוער על כך שהנושא החשוב עבורם הוא קידום הספורט ותזונה בריאה. בסוף הישיבה סוכם עם נציגי הפרלמנט ונציגי העירייה, שהצעותיהם לקידום התזונה של בני ובנות הנוער תקודם על ידי העירייה. בסיום היום, התקיים בבית מכבי משחק כדורסל בין עובדי העירייה, בראשות ראש העירייה, רז קינסטליך והמשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים והנוער, איתי מתיתיהו לבין חברי פרלמנט הנוער.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות