דף הבית / חדשות העיר ראשי / לראשונה בישראל: מתרגם לשפת הסימנים ילווה את הדיונים בישיבות העיר

לראשונה בישראל: מתרגם לשפת הסימנים ילווה את הדיונים בישיבות העיר

רונן דמארי

 

עוד צעד בשקיפות ונגישות עיריית ראשון לציון. לראשונה בישראל, מתרגם לשפת הסימנים ילווה את הדיונים בישיבות המועצה עבור כבדי השמיעה. מדובר בהנחיה של ראש העירייה, רז קינסטליך, לאחר שקיבל מספר פניות בנושא מכבדי שמיעה שמבקשים להשתתף ולהיות מעורבים בפעילות העירונית. התרגום בשפת הסימנים יחל כבר בישיבה שתתקיים מחר (13.2.19). כמו כן, זו תהיה גם הישיבה הראשונה בראשון לציון שניתן יהיה לצפות בה מהבית. שלוש מצלמות HD מתקדמות שהותקנו באולם המועצה ומכסות כל פינה יעבירו את הדיונים בישיבות המועצה בשידור חי באתר האינטרנט של העירייה.

עד כה הצילומים עלו לצפייה באתר העירוני לאחר 24 שעות. הצילומים יישארו בארכיון האתר לצד ההקלטות מחמש השנים האחרונות. אגב, הקלטות מוקדמות יותר ניתן למצוא במוזיאון העירוני.

עיריית ראשון לציון ניצבת, מדי שנה, בצמרת מדד השקיפות של עמותת שקיפות בינלאומית ישראל שעומד בראשה מבקר המדינה לשעבר, מיכה לינדנשטראוס. הדו"ח בודק, בין היתר, נגישות וזמינות המידע באתרי האינטרנט של הרשויות בישראל.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עיריית ראשון לציון תעשה כל שניתן כדי להנגיש את הפעילות העירונית לתושבים. אמרתי מהיום הראשון שהעירייה, והפעילות בה, תהיה נגישה ושקופה יותר ואני אשמח מאוד אם המהלכים האלו יעודדו יותר תושבים לגלות מעורבות בתהליכים העירוניים".

מצלמות ישיבות המועצה להגברת השקיפות ברשות
צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות