דף הבית / חדשות העיר ראשי / "כל ילד הוא עולם ומלואו"

"כל ילד הוא עולם ומלואו"

כל אחד מאיתנו זוכר את ההתרגשות של היום הראשון שלו בכיתה א'. אני זוכר את אותו יום מרגש ומלא חששות בו צעדתי אל פתח בית הספר לראשונה בחיי, וכיום 35 שנה אחרי, אני נרגש באותה מידה, כיוון שזוהי הפעם הראשונה בה אני פותח שנת לימודים בתור ראש עיר.

למעלה מ-49 אלף תלמידים יפתחו ביום ראשון את שנת הלימודים תש"ף, מתוכם 3,336 תלמידים יעלו לכיתה א' ועוד כ- 11,000 ילדים יפתחו את השנה בגני ילדים.

"השקענו כ-40 מיליון שקלים בשיפוץ ושדרוג מבני החינוך בעיר. הקמנו 41 גנים חדשים, צמצמנו את כמות הילדים בגני החובה ברוב המוחלט של גני הילדים בעיר ל-29 ילדים והשתדלנו לתת מענה לכל הורה שפנה אלינו"

 

כל ילד הוא עולם ומלואו וכולנו נרגשים לקראת פתיחת שנת הלימודים. ההורים שבינינו מצפים כבר בשקיקה שתחל השנה ואני בטוח שעבור רבים מדובר ביום שמח במיוחד, בו אפשר לחזור לשגרה אחרי שמיצו את כל האטרקציות וההפעלות הקיימות עבור הילדים.

בחודשים האחרונים עשינו לילות כימים על מנת להבטיח ששנת הלימודים תיפתח כסדרה וכל אחד מילדינו ייהנה מסביבת לימודים מהנה וחווייתית. השקענו כ- 40 מיליון שקלים בשיפוץ ושדרוג מבני החינוך בעיר. הקמנו 41 גנים חדשים, צמצמנו את כמות הילדים בגני החובה ברוב המוחלט של גני הילדים בעיר ל-29 ילדים והשתדלנו לתת מענה לכל הורה שפנה אלינו. אני יודע שלא הצלחנו להשביע את רצון כולם, אך אני מתחייב בפניכם כי עשינו כל שלאל ידינו על מנת לתת את המענה הטוב ביותר עבור כל ילדה וילד בעיר.

 

"אני רואה בחינוך את אחד מאבני היסוד החשובים בעיר ומבחינתי מדובר במסע שאנו רק בתחילתו – אנו נמשיך לפתח, להשתפר ולהשקיע בחינוך ילדינו על מנת להבטיח חברה טובה ובריאה יותר ועתיד טוב יותר לילדינו"

 

אני רואה בחינוך את אחד מאבני היסוד החשובים בעיר ומבחינתי מדובר במסע שאנו רק בתחילתו – אנו נמשיך לפתח, להשתפר ולהשקיע בחינוך ילדינו על מנת להבטיח חברה טובה ובריאה יותר ועתיד טוב יותר לילדינו. אנו חיים במציאות משתנה ודואגים להישאר עם האצבע על הדופק. לצד המקצועות המוכרים, אנחנו כל העת מתחדשים במגמות מגוונות ובפרויקטים ייחודיים ולא שגרתיים. כשהמסר הוא: לכל אחד מגיעה הזדמנות. לכל אחד יש יכולת. כל אחד יכול להתבטא, להתפתח ולהגשים חלומות.

 

אני מאחל הצלחה לצוותי ההוראה, לגננות, לסייעות, לאבות הבית למנהלות ולמנהלים שמהווים את  הציר המרכזי במערכת החינוך שלנו. הצלחתם היא הצלחת ילדינו ולכל אחד מהם יש את הכוח לעצב, לנתב, להצמיח, להקנות ערכים וידע, ולהפוך את ילדינו – לסקרנים, שאפתניים וחדורי מוטיבציה.

אני מתחייב שנעשה כל שיידרש, על מנת שכל אחד ואחת מילדי עירנו יגיע לבית הספר בתחושה נעימה ועוטפת של ביטחון ושמחה. שכל אחד ואחת יקבל מענה אישי ומעצים ויידע שמאמינים ביכולותיו, בכישרונותיו ובשאיפותיו והכי חשוב, שכל אחת ואחד מהם יהיה משוכנע שמאמינים בו ולא מוותרים עליו אף פעם. בשביל זה אנחנו כאן – לסייע להם להגשים חלומות ולהפוך לדור העתיד הנפלא שלנו.

ואסיים בציטוט של יאנוש קורצ'אק, המבטא בצורה הטובה ביותר את תפקידו של החינוך: "הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים".

שנת לימודים פורייה, מאתגרת ושמחה!

 

רז קינסטליך צילום תמר מצפי
רז קינסטליך. צילום תמר מצפי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות