דף הבית / חדשות העיר ראשי / טייסים חדשים בעמותת "יעלים"

טייסים חדשים בעמותת "יעלים"

רונן דמארי

 

אנדשאו מסקר ויקיר מלקם סיימו בשבוע שעבר את קורס הטיס של עמותת "יעלים" וזכו לרישיון טיס אזרחי.

יקיר מלקם הינו בוגר מקיף ב' ולדברי הבוחן מרשות התעופה, הטייס ארז הליבני, זכה הנער לציון טוב במבחן המעשי.

אנדשאו מסקר, שהינו בוגר מכינה צבאית אור יהודה, זכה לציון גבוה מאוד בבחינה המעשית ונחשב לאחד הטייסים הטובים שבחבורה. שניהם תושבי ראשון לציון.

בעמותה מציינים כי הבוחנים מטעם רשות התעופה האזרחית הינם טייסי קרב, המדקדקים מאוד בחוות דעתם בבוחן המעשי. בזמן הקרוב, צפויים לסיים את קורס הטיס עוד מספר נערים שיתווספו לחבורת הטייסים של עמותת "יעלים". בעמותה מבקשים להדגיש כי מדריכי הטיס והמורים למקצועות הקרקע הם בוגרי חיל האוויר ועושים מלאכתם בהתנדבות.

כידוע, העמותה אינה זוכה לתמיכה מגופים ממלכתיים וכל ההוצאות הדרושות עבור הקניית רישיון הטיס הם פרי תמיכתם של אנשים טובים כמו: עמוס וילנאי, שבתאי שביט (לשעבר ראש המוסד), האלוף יצחק ג'רי, תא"ל צידון אריה, צביקה רוזנברג (קברניט אל על ותושב ראשל"צ), ועוד תורמים יחידי סגולה.

ההוצאות עבור חניך נעות בין 50-60 אלף ₪.

תא"ל (מיל') יואל פלדשו, ראש רשות התעופה האזרחית, המעניק לנערים רישיונות טיס אמר: "עמותת "יעלים" עושה עבודת קודש, זהו פרויקט המחמם את הלב וכל הכבוד לטייסים המתנדבים".

דני שאקי, הטייס הראשי של העמותה, אמר: "תמיכת רשות התעופה האזרחית בפרויקט מזה מספר שנים, מעודדת את רצף המשכיותו".

איזי כנען, מנהל עמותת "יעלים" בהתנדבות, אמר: "כל נער המסיים את הקורס ורוכש רישיון טיס, הוא נכס לעם ישראל. מסיימי הקורס הופכים להיות אנשים איכותיים עם תפיסת עולם חדשה שאומרת- השמים הם לא הגבול".

אנדשאו מסקר ואיזי כנען
אנדשאו מסקר ואיזי כנען. צילום: לילך קונציצקי
יקיר מלקם ואיזי כנען
יקיר מלקם ואיזי כנען. צילום: לילך קונציצקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות