דף הבית / חדשות העיר ראשי / "התושבים ייפגעו פגיעה אנושה"

"התושבים ייפגעו פגיעה אנושה"

רונן דמארי

 

בהצעה שהעביר דורון אוזן לראש העיר רז קינסטליך, הוא כותב בין היתר: "בדיון שהתקיים במליאת הוועדה לתכנון ובנייה מיום 19.5.19 דנו בבנייה המתוכננת והמתהווה  במגרשי הכורכר, דבר אשר גורם ויגרום בעתיד לבעיות קשות של תנועה וחניה במאה השנים הבאות. לא ברור מדוע לא טרחת להשתתף בדיון כה חשוב לעתיד חוף הים ראשון לציון, כמו כן לא ברור כיצד נושא כה חשוב הן ברמת מתן שירות לתושב והן ברמה הסביבתית כתוצאה מהבנייה המתוכננת ואי מתן פתרונות חנייה לתושבי העיר לא זכה לדיון נרחב. אין ספק שתושבי שכונות שער הים ונווה חוף הסמוכות לחוף הים ייפגעו פגיעה אנושה כתוצאה ממהלכים אלו.

מאחר ועד כה לא התקיים דיון מעמיק בנושא חשוב זה ונראה שלא נערכה עבודת מטה מסודרת על ידך, שבאה לתת פתרונות אמיתיים למען תושבי העיר ומי שנוכח בדיון הבין שאכן ישנה בעיה בהתנהלות, נוצר היום מצב שישנו ניסיון 'לשדוד את חוף הים הציבורי' כי לא מייחסים חשיבות לצורכי התושבים  דבר המעיד על התעלמות ואטימות מוחלטת. זה המקום לציין כי בקדנציה הקודמת אושרה הצעתי בהנהלת העיר להכשיר את מגרשי הכורכר לטובת חניות בחינם לתושבי ראשון, פתרון זה נתן מענה בשנים האחרונות לאותם תושבי ראשון שמגיעים לחוף".

אוזן מבקש כי הנושא יעלה לדיון דחוף במליאת מועצת העיר.

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מוטב היה לו חבר המועצה היה לומד את הנושא בטרם בוחר לעסוק בו. הבנייה בחוף הים אושרה בוועדה המחוזית לפני שנים רבות, עוד בטרם חוק החופים. לעירייה אין כל יכולת או סמכות לעצור את הבנייה, היחיד שיכול לסייע בעניין זה הוא בית המשפט.
באשר למצוקת החנייה בחוף הים, ראש העירייה לקח את הנושא לטיפולו באופן אישי, רק בשבוע האחרון נפגש ראש העירייה עם ראש מטה הדיור הלאומי, זאב בילסקי, על מנת להראות לו מקרוב את השטח ואת המצוקה עימה מתמודדת בחוף הים. ראשון לציון נאבקת על מנת לקבל לידה את השטח שיוכל לסייע לנו להרחיב משמעותית את רצועת החוף ובהתאם לכך שטחי חנייה נוספים. כמו כן העירייה פועלת להשכרת שטח פרטי שישמש כחנייה לרווחת התושבים. בקרוב יהיו בשורות נוספות".

 

דורון אוזן
דורון אוזן. צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

9 תגובות

  1. עוד פרובוקציה ודמגוגיה לאוסף שלו.

  2. אטי בן עזרא

    מר אוזן היה בתפקיד בקדנציה קודמת וחתם על הבניה חתם עם מכירת היקב חתם לכל הדברים ומעשים שראש העיר הקודם עשה ויעמוד למשפט אז הוא שוטף מבקשת תשובה שאשמח לשמוע

    • אופיר ימין

      אדון יקר אל תבלבל את המוח דורון אוזן לא הצביע וזה נתון לבדיקה לא בעד הבניה בחוף הים שעל ההיתרים חתומה ההנהלה החדשה כך גם לגבי העבר תבדוק אם דורון אוזן התותח ואיד העשייה חתום על ההצבעה לגבי היקב או הלגו בבקשה אתה מוזמן למרות שהעירייה הפסידה בענין הלגו.
      דורון חבר מועצה חרוץ לא פלא שקיבל 3 מנדטים ו16.000 לראשות העיר ועוד יהיה ראש עיר

  3. טוב שיש לנו את אוזן עם היד על הדופק. מחכים להסדרת החניה בחוף.

  4. אנחנו תושבי שער הים זקוקים לפניה של עיריית ראשון לבית המשפט על מנת לעצור את הבנייה עד שיינתן פתרון הולם לדרכי הגישה לחוף הים וחניות. לנו אין את היכולת המקצועית והכספית להגיש, תביעה שכזו. שמי ברכה ואני נציגת הועד ומגיבה בשם 640 בעלי הדירות בשער הים.

  5. רז אתה הולך לפגוע בחניות חינם לתושבי העיר באיזור תעשיה ישן כעת אתה פוגע בחניה לתושבי העיר בחוף הים מחר תדרוש חניה בכל חלקי העירנראה לי שבקצב הזה התושבים יתגעגעו לדב צור. הכנס לך לראש התושבים בחרו בך כדי שתעשה להם טוב ולא רע בדרך הזו אתה תפנה את הכיסא מהר מאוד וחבל יש לך פוטנציאל ממש אותו

  6. כולם מתייחסים לחניות ולצפיפות
    מה עם הבנינים והבטון שיציבו על החוף של כולנו
    במקום שבעיר הזאת כמו בתל אביב יהיה פארק יפה וירוק לטובת תושבי העיר
    העירייה משתפת פעולה עם בעלי ההון בלי להתייחס לטובת האזרח בעיר.מעניין איך איכות הסביבה ושומרי הסביבה הירוקה לא פותחים במאבק?
    מכאן שהכל מכור….ולי זה מאוד מאכזב ועצוב.

  7. לראש עירית ראשון
    שערוריה
    בסמכותך לעצור את הבניה בחוף מיידית עד להסדרת התשתיות והתחבורה. לא ייתכן שיבנו היום לפי אישור בניה שהתקבל לפני 30 שנה.
    כמו כן יש לבצע בדיקה איך ניתן האישור לבנות על חוף הים במרחק של כ100 מטר מהים. הים הוא של כולם.ולא של היזם. גם אם לפני 30 שנה לא היה חוק האוסר את הבניה. עדיין הים היה של כלל האזרחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות