דף הבית / חדשות העיר ראשי / השכן האגרן: פונו שתי משאיות עמוסות

השכן האגרן: פונו שתי משאיות עמוסות

רונן דמארי

הבית בו גר האיש היה עמוס עד אפס מקום: מדובר באגרן המוכר היטב לכל הגורמים, שהפך את חיי שכניו לסיוט מתמשך במהלך השנים האחרונות. התושב בן ה-60, מתגורר בקומה רביעית בבניין משותף, הוא נהג לרכוב על אופניים חשמליים ברחבי העיר, לאתר ריהוט וחפצים ולאסוף אותם לבניין מגוריו. הוא אחסן אותם בחצר הבניין, במקלט המשותף, בלובי הבניין ואפילו בגג הבניין. פעם אחר פעם הוא קיבל התראות ודו"חות על המפגעים, אך גם אלו לא הובילו אותו לפנות את החפצים. השכנים ניסו לפנות חלק מהציוד, אך הדבר הוביל לעימות פיזי עמו ולכן הם פנו, בין היתר, גם למישור המשפטי.

לאחר שהתלונות הרבות הגיעו לעירייה פעם אחר פעם, הוחלט לעשות מעשה והשבוע הגיעו לבניין המגורים צוותים של אגף התברואה, פקחים מהחברה לביטחון, גורמי רווחה ונציגים מהשירות לתושב על מנת לפנות את הציוד והחפצים מהשטח המשותף. כאשר התושב האגרן הבחין בכוחות המתקרבים לבניין, הוא החל לצרוח ולהשתולל ואף איים לשרוף את כל הפריטים שאגר. בשלב הזה, נציגת שירות לתושב, דנה גוזלן, דיברה אל ליבו, ניסתה להבין מדוע הוא אוגר את כל הפריטים ואף הציעה לו לעבור איתו פריט פריט על מנת להבין באלו פריטים יש צורך ומה הוא מבקש לשמור.

אט אט הצליחו עובדי העירייה להיכנס ל"מקומות המסתור" של האגרן בבניין והחלו לפנות את החפצים הרבים עד שבשלב מסוים, הוא אף הצטרף אליהם למלאכת הפינוי. בתום חמש שעות ושתי משאיות הושלמה המשימה וכל החפצים פונו משטחי הרכוש המשותף בבניין המגורים.

 

מחזיק תיק הביטחון סגן ראש העיר, מקסים בביצקי אמר השבוע ל"גל גפן": "זה היה מבצע עירוני חשוב ששילב מספר גורמים שחברו יחד על מנת לטפל בתופעת האגרנות. אנחנו נמשיך לפעול לטובת כלל הציבור ברגישות המירבית ולא נאפשר פגיעה באיכות החיים של התושבים".

 

צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות