דף הבית / חדשות העיר ראשי / העירייה מחבקת את המשפחות השכולות

העירייה מחבקת את המשפחות השכולות

רונן דמארי

 

יוזמה מחממת את הלב לשנה החדשה. 650 משפחות חללי מערכות ישראל מראשון לציון קיבלו לרגל השנה החדשה שתיל עץ זית המסמל את הקשר לארץ. מאות תלמידים ותושבים התנדבו, הגיעו אל המשפחות, שמעו את סיפורם וחילקו להם שי ואיגרת. בין המחלקים היה גם ראש העירייה, רז קינסטליך, שאמר: "הגענו למשפחות וזה היה מאוד מרגש, הם הודו על השי הצנוע, אבל ראיתי שיותר חשוב להם שישמעו אותם ואת הסיפור על אהוביהם שנפלו. אני מודה לתלמידים, להוריהם ולמתנדבים על הפעילות המבורכת והחשובה, אנחנו שם עבור המשפחות השכולות כל השנה".

מינהל קהילה, שקידם את המיזם בהובלת מחזיקת התיק, המשנה לראש העירייה אפרת אברמוביץ', יצר קשר טלפוני עם כל משפחה, על מנת לתאם אתה מועד הגעה שנוח לה. בפייסבוק העירוני עלה פוסט הקורא לתושבים להשתתף בחלוקה ורשימת המתנדבים התמלאה מהר מאוד.

לצד תלמידי כיתות י"א שהגיעו לבושים בחולצות ייצוג של בית הספר בליווי הוריהם לבתי המשפחות, ארחו להם חברה ושמעו את סיפורם, הצטרפו תושבים רבים שנשלחו לאזרחים ותיקים ששכלו את יקיריהם ומתגוררים בדיור מוגן בעיר. המשנה לראש העירייה אפרת אברמוביץ', אמרה: "ראשון לציון בתפיסה קהילתית רחבה רואה בפרויקט זה הזדמנות אמתית להצדיע למשפחות השכולות ולחבק אותם לאורך הדרך ילדי ראשון לציון הנם הילדים של כולנו".

נופר, מתנדבת בוגרת שפעלה במיזם מסכמת: "הגעתי לקשישה שנשלחתי אליה באחוזת ראשונים, היא מתוקה ומדהימה, היא אהבה ממש ממש את השי ואת היוזמה בכלל, המיזם הזה מדהים ואני רוצה להמשיך ולקחת בו חלק".

 

צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
אפרת אברמוביץ. צילום: באדיבות העירייה
אפרת אברמוביץ. צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות