דף הבית / חדשות העיר ראשי / הנהלת עיריית ראשון לציון סיירה בשפד"ן במסגרת המעקב אחר הטיפול בריחות

הנהלת עיריית ראשון לציון סיירה בשפד"ן במסגרת המעקב אחר הטיפול בריחות

 

מנכל השפדן מארק אוקון עם מנכל העירייה דודי גיל ומחזיקת תיק איכהס קרן דנה (2)
מנכל השפדן מארק אוקון עם מנכל העירייה דודי גיל ומחזיקת תיק איכהס קרן דנה. צילום: באדיבות העירייה

השבוע סיירה הנהלת עיריית ראשון לציון באתרים של השפד"ן במערב העיר כחלק מהמעקב אחר הטיפול בריחות. כידוע, לאחרונה הגיעו פניות רבות של תושבים על ריח רע באזור מערב העיר. מנכ"ל השפד"ן- מארק אוקון, הסביר בפגישתו עם מנכ"ל העירייה-דודי גיל, כי החברה יצאה למכרז בימים אלו לעבודות החלפת מיכל המתקן לנטרול ריחות למיכל חדיש מנירוסטה בעל יכולת איטום גבוהה מהקיים. "מטבע הדברים, כל שדרוג של מערכת גורם לאי נוחות. אנו מבצעים את העבודות בתקופה זו, שהטמפרטורה נמוכה יותר באופן יחסי על מנת לצמצם כמה שניתן את מטרדי הריח" הסביר המנכ"ל. במסגרתה אותה פגישה הוחלט כי הנהלת העירייה תבקר באתרים המדוברים של השפד"ן. מנכ"ל העירייה- דודי גיל, מחזיקת תיק איכות הסביבה- חברת המועצה קרן דנה, ראש מנהל איכות הסביבה- איתמר לוי, ראש אגף איכות הסביבה – מירב בלחסן והממונה על תחום התברואה -אהרוני חג'בי, נפגשו עם מנכ"ל איגודן ורכז בכיר לנושאי שפכים במשרד לאיכות הסביבה- רונן זהבי.

במסגרת הביקור, עדכן המנכ"ל מארק אוקון, על סיום עבודות חיבורי קווי ביוב ועל המשך העבודות לשדרוג מתקן סיפון הנמצא בסמוך לתחנת המעבר העירונית. המנכ"ל העריך כי העבודות יסתיימו עד חודש פברואר בשנה הקרובה. עוד הוחלט על הצבת מד למדידת מימן גופרי במתקן סיפון כך שכל חריגה תדווח בזמן אמת. חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה, סיכמה את הסיור והפגישה בנימה אופטימית: "אני מודה למנכ"ל השפדן על הסיור ושיתוף הפעולה. ביקשנו לזרז את סיום העבודות ככל שניתן ולטפל במהרה במתקן לנטרול ריחות. כולי תקווה כי בשלושת החודשים הקרובים, תושבי האזור ירגישו בשינוי לטובה".

יש לציין עוד כי פעולות אלו של השפד"ן אמורות לצמצם את מטרדי הריחות באזור מערב העיר. במידה ותתקבלנה תלונות מוצדקות לאחר ביצוע הפעולות, סוכם כי יבוצע שדרוג נוסף למתקן נטרול הריחות.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות