דף הבית / חדשות העיר ראשי / "המלווים והנהגים הם כמו משפחה עבורנו"

"המלווים והנהגים הם כמו משפחה עבורנו"

רונן דמארי

 

השנה החליטו באגף שיקום נכויות במינהל הרווחה בעירייה להוקיר גם את המסיעים והמלווים של פעוטות ובוגרים עם צרכים מיוחדים אל המסגרות השונות בעיר ומחוצה לה. ראש העירייה, רז קינסטליך, רואה חשיבות רבה בנושא ונתן את ברכתו ליוזמה.

האירוע, ראשון מסוגו, התקיים בסינימה סיטי וגובש מתוך תפיסה כי יש להשקיע ולהוקיר את האנשים המבצעים עבודה כל כך חשובה ומשמעותית, עם אוכלוסייה רגישה אשר לה צרכים מיוחדים. "אלו אנשים המבצעים כל יום עבודה חשובה מאין כמותה, ולא תמיד זוכים להכרה והוקרה" מסבירה מיכל בן טובים, מנהלת מרכז למשפחה בלשכת שיקום נכויות. עוד השתתפו בהפקת הערב אחראית ההסעים ברווחה- מירי עזרא ובשיתוף חברת המלווים "אביב" של החברה העירונית. מדובר בנהגים ומלווים, אשר מסיעים ומלווים מדי יום, פעוטות ובוגרים עם צרכים מיוחדים אל המסגרות השונות בעיר ומחוצה לה.

"המלווים והנהגים הם כמו משפחה עבורנו" סיפרה קרן דאלי, אמא לפעוט עם עיכוב התפתחותי "המשפחות שולחות בהסעה את היקר להן מכל. מדובר בילדים וצעירים שאינם יכולים לדבר או לומר מה מציק להם יש חשיבות לחיוך ולחיבוק שלהם לילדים שלנו, כל בוקר".

במהלך הטקס, חולקו תעודות הוקרה ושי לשני מלווים אשר נבחרו בשל מסירותם הרבה לתפקידם והמשוב הטוב שקיבלו מהמשפחות ולשני נהגים אדיבים, אשר נבחרו מתוך רגישותם ומקצועיותם. כמו כן צוינה חברת ההסעות איחוד מוניות הקניונים שתמיד מתגייסת לסייע ולתת מענה לצרכים בשטח.

את התעודות חילק מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי, שאמר "מדובר בשירות רגיש מאד שאמור ללוות בבטחה ובאהבה עשרות פעוטות ובוגרים עם צרכים מיוחדים. אנו נדאג להדרכות עזרה ראשונה, בטיחות ולכוח אדם איכותי ומסור".

צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות