דף הבית / חדשות העיר ראשי / "המחאה חייבת להתנהל על פי חוק"

"המחאה חייבת להתנהל על פי חוק"

היום התקיימה פגישה שיזם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, יחד עם נציגי הקהילה האתיופית בעיר, בני נוער, צעירים, מפקד תחנת משטרת ראשון לציון, נצ"מ צביקה תמיר, בעקבות גל המחאה של יוצאי אתיופיה.

בפגישה השתתפו גם סגני ראש העיר, מוטי עג'מי ומקסים בביצקי, איתי מתתיהו, מחזיק תיק נוער וצעירים, אפרת אברמוביץ' משנה לראש העיר ומחזיקת תיק קהילה, קייס אליאס סמאי, מרשט סלליך,  יועץ ראש העיר ואנשי הנוער והקהילה. נציגי הקהילה שפכו את ליבם וסיפרו על חוסר האמון מול המשטרה והמדינה.

נצ"מ צביקה תמיר סיפר על הקשיים ועל האלימות איתה מתמודדת המשטרה וסיפר על הפרויקטים והמיזמים המשותפים שנעשים בשיתוף העירייה לטובת בני הקהילה האתיופית. ראש העיר, רז קינסטליך אמר כי הוא בעד המחאה אך נגד האלימות והפרות הסדר. "עיריית ראשון לציון משקיע משאבים רבים בבני הקהילה, מסייעת ותמשיך לסייע ולתמוך, אך חייבים להבהיר כי האלימות חייבת להישאר מחוץ למאבק", ציין קינסטליך.

כל הצדדים הסכימו כין אין להם טענה או ביקורת כלפי העירייה, אלא כלפי המדינה והסכימו כי המחאה חייבת להתנהל על פי החוק. קייס אליאס סמאי: "יש לצערנו חוסר אמון של בני הנוער והצעירים במשטרה ובמדינה והמקרה הטראגי האחרון גרם לסיר הלחץ להתפוצץ."

בני הקהילה יחד עם המשטרה והעירייה סיכמו כי יהדקו את שיתוף הפעולה ויחשפו דרכים יצירתיות לפתרון חוסר האמון שנוצר בין בני הקהילה למשטרה.

צילום באדיבות העירייה
צילום באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות