דף הבית / חדשות העיר ראשי / "הישג בל ישוער למחנה הלאומי בעיר"

"הישג בל ישוער למחנה הלאומי בעיר"

רונן דמארי

משמאל: חממי, ביטן וחבר מועצת העיר מיכאל רייף
משמאל: חממי, ביטן וחבר מועצת העיר מיכאל רייף

"אין ספק ואין כל צל של ספק שעו"ד דוד ביטן התמנה לשר בזכות פעילותו הפרלמנטרית העניפה וכישוריו המעולים והוא הוא תגלית למדינת ישראל כפרלמנטר מוכשר מהשורה הראשונה לא פחות מוותיקים ממנו". במילים חמות אלו התייחס יו"ר סניף הליכוד בראשון לציון, המשנה לראש העיר יוסי חממי למינויו הצפוי של ביטן לשר החקלאות.

ביום ראשון השבוע הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, על החלטתו למנות את ביטן, תושב ראשל"צ, לתפקיד, זאת לאחר שויתר על תיק זה יחד עם תיקים נוספים שהחזיק בעקבות הגשת כתבי האישום נגדו.

יצוין כי בעניינו של ביטן תלויה ועומדת המלצת המשטרה להעמידו לדין באשמת שוחד, כאשר במידה ויוגש נגדו כתב אישום, הוא יידרש להתפטר מתפקידו.

ביטן החל את דרכו הפוליטית בסניף הליכוד המקומי שהפך עם השנים לאחד ממעוזי הליכוד הגדולים בארץ. בשנת 1988 נבחר לחבר מועצת העיר ראשון לציון ובהמשך כיהן גם כסגן ראש העיר לפני שעבר לפוליטיקה הארצית.

 

"צריך רצון ואמונה"

חממי הצועד עם ביטן כברת דרך ארוכה בירך השבוע על המינוי ואמר ל"גל גפן": "כתושב העיר ראשון לציון מהמחנה הלאומי בעיר שמח ביותר שעו"ד דוד ביטן חבר ומנהיג סניף הליכוד בראשון לציון התמנה לשר החקלאות שר בממשלת ישראל. זהו הישג בל ישוער למחנה הלאומי בעיר שכן תמיד נראה בו כנציג אוטנטי של העיר ראשון לציון שהינו כה אוהב. בתוך תוכי דוד ביטן אחי ורעי הוא, אני גא ונרגש כיצד כילד עולה חדש ממרוקו היישר לשכונת רמת אליהו הוא אחיו אימו ואביו ללא ידיעת השפה העברית, ובעודו ילד התייתם מאימו, הוא יחד עם אחיו התעצמו התקדמו בלימודיהם התקבלו לבית הספר התיכון הגבוה בראשון לציון כנגד כל הסיכויים".

עוד הוסיף חממי: "בזמנים הקשים בשכונת המצוקה רמת אליהו שעד היום טרם הצליחה החברה הישראלית לשקמה, ואולי להיפך רק העמיקה את מצוקתה של אותה שכונה. דוד ביטן מתוך לבבו תמיד אמר לי אני מאמין ברעיון הציוני ויש עוד הרבה לעשות לשקם את החברה הישראלית. בשבילי זה מסר זה מסר בשביל אותם תושבי שכונה רמת אליהו שרבים מהם יוצאי אתיופיה זה מסר חשוב לכל אחת ואחד מאחינו ומאחיותינו החיים בשולי החיים במצוקה ואין להם מגן. אף על כל הקשיים באם נרצה נעשה ונצליח. צריך רצון -ואמונה שנצליח. זו הגשמת משאלת ליבו לעשות למען הזולת ובשל כך הוא הוא אהוב על הבריות".

 

תמונה. משמאל: חממי, ביטן וחבר מועצת העיר מיכאל רייף

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות