דף הבית / חדשות העיר ראשי / הילדה שריגשה מדינה שלמה סוגרת מעגל

הילדה שריגשה מדינה שלמה סוגרת מעגל

 

אופק בת ה- 13 מגשימה עוד חלום ומככבת בקמפיין ויראלי חדש של פרלמנט הנוער של ראשון לציון למיגור תופעת הבריונות.

בעקבות הסרטון בו משחקת את שוברת החרם, הצטרפה אופק כחברה לפרלמנט הנוער הפועל בשלוש השנים האחרונות להעלאת המודעות לנושא חרמות ובריונות

 

 

יוזמה חדשה במסגרת פרלמנט הנוער של ראשון לציון, העוסקת במניעת בריונות וחרם בקרב ילדים ונוער בישראל, מושקת ברשתות החברתיות בימים אלה, כאשר בקדמת הבמה עומדת אופק בת ה- 13 שלסיפורה נחשפה מדינה שלמה לפני כחודש לאחר שעברה חרם על ידי בנות כתתה במשך 6 שנים.

כעת, לאחר שחשפה את סיפורה המרגש ואף פגשה את סטפן, נועה קירל, ושלל כוכבים, ונבחרה להוביל קמפיין למשקפיים, היא חוזרת למקורות בעירה ראשון לציון, ומשתתפת בקמפיין ויראלי שיזם והפיק פרלמנט הנוער בעיר.  הפרלמנט הוקם בעיר במסגרת "עיר ידידותית לילדים"- מיזם של האו"ם הפועל בראשון לציון השואף כי הילדים והנוער יהיו גורמים פעילים בחיי העיר כך שקולותיהם ודעותיהם יובאו בחשבון וישפיעו על תהליכי קבלת ההחלטות ברשות.

הסרטון, שמאחוריו עומדים 2 תלמידי כתה י"א עוסק בחרם שעוברת אחת מתלמידות בית ספר, כאשר אופק מגלמת את התלמידה ששוברת את החרם על אותה נערה. בימים אלה, לאחר חודשים של צילומים, הכנות ועריכות מופץ הסרטון במדיה החברתית, במטרה להפוך לויראלי. זאת, על מנת להגיע לכמה שיותר בני נוער בישראל ולעורר מודעות לאפשרות והכוח שיש לכל אחת ואחד במניעת חרם ובריונות כנגד ילד/ה אחרים.

בשלוש השנים האחרונות עוסק פרלמנט הנוער בראשון לציון בנושא הסברה אודות מניעת חרמות, ובריונות בקרב בני נוער וילדים. בשנה שעברה הגו חברי פרלמנט הנוער את "המצילון" תיבת דואר בה התלמידים יכולים לדווח באופן אנונימי על אלימות לסוגיה, ולפני שנתיים קיימו תחרות סלוגנים נגד אלימות, כאשר הסלוגנים הזוכים אף התנוססו על 100 תחנות אוטובוס ברחבי העיר. לאחרונה אף העלה הפרלמנט את הנושא לשולחן עגול עם גורמי עירייה בכירים, קציני משטרה ועוד, וזאת מתוך מטרה להבטיח לפעול למען בטחון הנוער בעיר ולהיות הקול של הנוער, למען הנוער.

לאחר שיתוף הפעולה בהפקת הסרטון, החלה אופק להיות חברה פעילה והצטרפה לפרלמנט הנוער ראשון לציון. הפרלמנט הוא למעשה הגוף הנבחר והמייצג הרשמי של התלמידים והנוער בכיתות ז'- י"ב מכלל בתי הספר ותנועות הנוער בראשון לציון. הוא הוקם במטרה לחנך תלמידים לערכים דמוקרטיים, ונציגיו מייצגים את הנוער בפני מקבלי ההחלטות בעיריית ראשון לציון. חברי הפרלמנט שותפים בדיונים המתקיימים בוועדות העירייה השונות. פרלמנט הנוער פועל במסגרת אגף נוער וצעירים ראשון לציון ובשיתוף מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון.

הילדה שריגשה מדינה שלמה סוגרת מעגל
צילום : באדיבות פרלמנט הנוער
הילדה שריגשה מדינה שלמה סוגרת מעגל
צילום : באדיבות פרלמנט הנוער
הילדה שריגשה מדינה שלמה סוגרת מעגל
צילום : באדיבות פרלמנט הנוער

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות