דף הבית / חדשות העיר ראשי / ההורים בראשון לציון מצטרפים לשביתת המחאה

ההורים בראשון לציון מצטרפים לשביתת המחאה

רונן דמארי

 

הנהגת ההורים בראשון לציון החליטה להצטרף לשביתת המחאה של פורום ועדי ההורים היישובים, אשר תתקיים ביום שישי הקרוב (מחר) וקוראת לכל הורי העיר לא לשלוח את ילדיהם לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בין השעות 8 ל- 9 בבוקר.

לדברי יו"ר ההנהגה, רוני עקירב, השביתה היא במחאה על הקיצוץ המשמעותי בתקציבי החינוך המיוחד אשר בעצם פוגע בכל התלמידים ועל הקיצוץ המסתמן בבית הספר של החגים חנוכה כפי שפורסם. כאמור, השביתה אינה חלה על תלמידי העיר בכלל ותלמידי חינוך מיוחד בפרט, אשר מגיעים בהסעות מאורגנות לבית הספר וכן אינה חלה על תלמידי הגנים.

עקירב מסר ל"גל גפן": "כחברה בכירה בפורום ועדי ההורים הארצי, ראשון לציון אינה יכולה להתעלם מהשביתה המתוכננת ליום שישי, אשר מביעה את מחאתנו על הקיצוץ בתקציבי החינוך המיוחד, אשר פוגע בכל תלמידי העיר ומטיל מעמסה כבדה על בתי הספר אשר אינם ערוכים במידה מספקת לכך, וכן על הקיצוץ כפי שפורסם בתקציב בית הספר של החגים חנוכה. על כן החלטנו להצטרף למחאה הארצית שכוללת את כל הערים הגדולות כגון חיפה, ת"א, ירושלים ורמת גן. כולי תקווה שהנושא יעלה על סדר היום ויטופל בדחיפות".

ממשרד החינוך נמסר כי "ביום שישי הלימודים יתקיימו כסדרם, ובתי הספר יהיו פתוחים לרשות התלמידים*. המענים שיש לתת לילדי החינוך המיוחד עומדים  בראש מעייננו, ולאור זאת, במהלך השנה הנוכחית הוספנו עוד אלפי שעות לימוד, בנינו מרחבי למידה חדשים, התחלנו להכשיר את המורים והענקנו גמול לרכזי השתלבות כדי להבטיח את קליטתם של התלמידים המשולבים. בתוך כך, עד כה הוקצו לבתי הספר (ברמה הארצית): כ-105 מיליון ₪ תקציב שקלי גמיש לשימוש המנהלים,2,250 רכזי השתלבות, 91 מדריכי הכלה והשתלבות ויותר מ- 25,000 תומכי הוראה בבתי הספר, נוספו כ- 17,000 שעות הכלה, נבנו כ-560 כיתות חינוך מיוחד חדשות ו- 135 מרחבי הכלה וכ- 5,000 אנשי הוראה עברו פיתוח מקצועי בנושא הכלה והשתלבות. עם זאת, האוצר יידרש לתקצב בבסיס את הגידול הטבעי של הילדים כדי שהמשרד ימשיך להבטיח את הכלתם המיטבית במערכת החינוך".

רוני עקירב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות