דף הבית / חדשות העיר ראשי / תזוזות בצמרת העירייה

תזוזות בצמרת העירייה

רונן דמארי

עיריית ראשל"צ

ארבעה חודשים לאחר שמנכ"ל עיריית ראשון לציון החדש, דודי גיל, נכנס לתפקידו, בכיר שלישי עוזב את תפקידו: מנהל אגף הנכסים בעיריית ראשון לציון, גלעד אברהמי, הודיע השבוע לראש העיר, רז קינסטליך על התפטרותו מהתפקיד. במכתב שהגיע לידי "גל גפן" מציין אברהמי כי ימשיך לעבוד עד לתחילת חודש מאי בהתאם לחוזה העסקתו וכי הוא מודה לראש העיר על "עבודה משותפת ופורה" הוא הוסיף: "המשך להצעיד את העיר להצלחה".

אברהמי, אחד העובדים הבכירים בעירייה עבד בעירייה בשבע השנים האחרונות במהלכן קידם את הסכמי הגג, מתחם האלף ופרויקט פינוי בינוי בשכונת רמת אליהו. קודם לכן הוא עבד במשרד ממשלתי בתחום הבינוי והנכסים.

אברהמי מסר השבוע: "ראשון לציון יקרה ללבי. אני מסיים שבע שנים נפלאות של עשיה יוצא לדרך חדשה ומלאה באתגרים מודה לראש העיר רז קינסטליך על שיתוף הפעולה ועל האמון ההדדי מאחל לראשון הצלחה".

בתוך כך, ל"גל גפן" נודע כי גם מנהל אגף הגביה, שלומי קונסטנטין, הודיע על פרישתו לגמלאות לאחר שנים ארוכות בעירייה. עזיבתם של שני הבכירים מצטרפת לעזיבתו של בכיר נוסף – ראש מינהל איכות הסביבה, איתמר לוי שסיים את דרכו בעירייה לפני מספר שבועות.

גורם בעירייה מספר כי צפויים שינויים נוספים בגזרת כוח אדם בעירייה: "נכנס מנכ"ל חדש שדורש יותר וכנראה יש כאלו שלא בנויים לזה, אז גם הצד השני מעדיף לפנות את מקומו. אני בטוח שהשינויים האלו יעשו רק טוב לעיר ולעירייה".

אותו גורם מוסיף כי לצד שינויים אלו, שלדעתו צפויים להכניס דם חדש למערכת, בעירייה מתכוונים לפתח את תחום ההון האנושי ובכלל זה לתמרץ ולעודד עובדים טובים התורמים למערכת העירונית.

יו"ר ועדת הביקורת בעירייה, חבר המועצה דורון אוזן, אמר השבוע ל"גל גפן": "מתוך היותי חבר מועצה למעלה מעשור ומהיכרות אישית כנה וחמה עם מרבית העובדים בעירייה ובחברות העירוניות למעלה מ-20 שנה. צוות העובדים הינו מסור וראוי לכל הערכה והמון בזכותם ראשון לציון זוכה לפרסים כל שנה על פעולות ותפקוד נכון. לצערי, יש עובדים שמרגישים מאוימים במקום עבודתם ולפרנסתם, פחד לא מוכר שלא היה קיים בעיריית ראשון לציון".

עוד הוסיף אוזן: "כיו״ר ועדת הביקורת אדאג לבצע ביקורת באגף כוח אדם, במכרזי כוח אדם וביועצים הרבים שהעירייה נעזרת בהם במקום לחסוך ולהיעזר בעובדים החרוצים במערכת. אני קורא מכאן לכנס דחוף של נציגי העובדים, יו״ר ההסתדרות במרחב ויו״ר ההסתדרות הכללית על מנת לדון בתופעה ההולכת ומתרחבת ויפה שעה אחת קודם. עובדים יקרים, אל תחששו. תעזרו לנו לעזור לכם".

גם חבר המועצה אייל מושיוב התייחס לשרשרת העזיבות ומסר: "צר לי שעובדים טובים שעבדתי מולם בשנים עברו עוזבים את המערכת".

מהעירייה נמסר בתגובה: "זה אך טבעי שעם כניסתו של מנכ"ל חדש לתפקיד, נעשים שינויים ארגוניים כמו בכל מערכת בריאה. בסופו של יום המטרה היא שיפור השירות לתושב וייעול התהליכים העירוניים".

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות